ساری /

نجاريان جایگزین جمشیدپناه در معاونت توسعه ورزش قهرمان مازندران مي شود

سعيد نجاريان به عنوان معاون توسعه فني و قهرماني ورزش و جوانان مازندران جایگزین هاشم جمشیدپناه می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، در پي حاشيه و بحث تغییر در مدیریت ورزش مازندران از سوي احمد سعادتمند مديركل ورزش و جوانان استان سعيد نجاريان به عنوان معاون توسعه فني و قهرماني ورزش و جوانان مازندران انتخاب شد.

اين حكم در صورتي براي نجاريان صادر شد كه مديركل ورزش و جوانان مازندران پس از فشارها و انتقادات اخير برخي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي استان به نوعي براي فرار از بحران و حفظ جايگاه به عنوان شخص اول ورزش استان است.

قرار بود كه مراسم توديع و معارفه معاونت جديد و قديم ورزش و جوانان مازندران امروز در دفتر مديركل صورت گيرد كه اين مراسم در روز شنبه بيست و يكم تير موكول شد.

اين گزارش حاكيست كه هاشم جمشيدپناه معاون سابق توسعه فني و قهرماني ورزش و جوانان مازندران که یک مدیر آموزش و پرورشی است سابقه ریاست اداره ورزش و جوانان آمل و رئیس هیئت فوتبال آمل را در کرانامه ورزشی خود دارد و در سمت جديدش به عنوان معاونت توسعه ورزش همگاني استان منصوب شدند.

سعيد نجاريان كه مدير ورزشي ود و تخصص خوبي در ورزش دارد به عنوان مديرعامل تيم فوتسال راه ساري، عضو شوراي اسلامي شهر ساري، معاونت پشتيباني و مالي تجهيزات و مدارس استان فعاليت داشته كه در ابلاغ جديد از سوي مديركل ورزش و جوانان مازندران به عنوان معاون توسعه فني و قهرماني ورزش و جوانان مازندران نيز انتخاب شدند/ش/ن.

برچسب ها: جایگزین ، ورزش ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.