مروری بر مهمترين اخبار "اقتصادي" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: افزایش 40 درصدی حجم معاملات "مسکن" در 3 ماه گذشته ، انجام 105 مورد عمليات تخصصي جانبي بر روي چاه هاي نفت و گاز ، افزایش 24 درصدی نرخ "بیمه شخص ثالث" غیرمنطقی است و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تداوم ناپایداری های جوی در شمال غرب، شمال و شرق کشور/ افزایش ابر، در جنوب "تهران" باد و گرد و خاک

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/18/2416634_720.jpg

 نقشینه گفت: امروز و فردا در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریاي خزر بویژه در شرق و مرکز سواحل و ارتفاعات البرز ابرناکی، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

افزایش 24 درصدی نرخ "بیمه شخص ثالث" غیرمنطقی است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از افزایش قیمت بیمه شخص ثالث انتقاد کرد و گفت: افزایش قیمت با واقعیت جامعه سازگار نیست و این قیمتی که اعلام شده منطقی نیست.

صادرات بیش از 11 میلیارد دلار انواع "فراورده‌های نفتی" در سه ماه نخست امسال
 رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران از صادرات 11 میلیارد و 800 میلیون دلار انواع محصولات فراورده‌های غیر نفتی خبر داد و گفت: این درحالی است که در سال گذشته میزان صادرات حدود 9 میلیارد و 800 میلیون دلار بوده است.

افزایش 40 درصدی حجم معاملات "مسکن" در 3 ماه گذشته

رییس اتحادیه املاک استان تهران گفت: میزان معاملات مسکن در 3 ماه گذشته نسبت به سال 92 افزایش 30 تا 40 درصدی داشته است.

پای کارخانجات خودرو و لوازم خانگی کره به ایران باز می‌شود
رییس سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با سفیر کره جنوبی فرصت همکاری دوجانبه تهران و سئول را بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم مساعد خواند و خواستار راه‌اندازی خط تولید کارخانجات کره جنوبی خصوصاً در صنعت خودرو و لوازم خانگی باکیفیت به منظور عمق بخشیدن به ساخت این محصولات در ایران شد.

انجام 105 مورد عمليات تخصصي جانبي بر روي چاه هاي نفت و گاز

 مديرخدمات ويژه شركت ملي حفاري ايران از انجام يكصد و پنج مورد عمليات تخصصي جانبي از سوي كارشناسان اين شركت بر روي چاه هاي نفت و گاز در سه ماه نخست امسال خبر داد.

قانون نظام صنفی با سیاست های "اقتصاد مقاومتی" همخوانی ندارد
رئیس اتاق اصناف ایران در دیدار با معاون حقوقی و امور مجلس رئیس جمهوری خواستار حمایت دولت از اصلاح قانون نظام صنفی کشور شد.

بیست و پنجمین گردهمایی فدراسیون بین المللی "نقشه برداران" برگزار شد
بیست و پنجمین گردهمایی فدراسیون بین المللی نقشه برداران (FIG) و دومین نشست UNGGIM با حضور نمایندگان سازمان نقشه برداری ایران در کشور مالزی برگزار شد.

افزایش گسترده عرضه "بنزین یورو 4 "در کلانشهرها / در صورت افزایش تولید بنزین پاک در داخل، واردات محدود شده و در نهایت متوقف می‌شود
کاظمی، از عرضه بنزین یورو 4 وارداتی در شهرهای اهواز و مشهد خبر داد و گفت: بنزین یورو 4 در کلانشهرهای تهران، کرج و اراک همچنین تبریز نیز عرضه می شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار