پیرموذن در تذکر شفاهی:

بساط بانک‌های سوداگر باید برچیده شود

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: نظام بانکی سوداگرانه بنگاه‌دار و متخلف در اجرای ماده 34 قانون پولی و بانکی بی‌تردید چنگی به دل ایرانیان به ویژه کارآفرینان، صنعتگران، کارگران و بیکاران نخواهند زد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در جلسه علنی امروز چهارشنبه در تذکری شفاهی گفت: این نظام بانکی سوداگرانه بنگاه‌دار و ضد تولید و متخلف در اجرای ماده 34 قانون پولی و بانکی بی‌تردید چنگی به دل همه ایرانیان به ویژه کارآفرینان، صنعتگران، کارگران و بیکاران نخواهند زد.  
 
وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: بساط بانک‌های زجرآور، ضد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را جمع کنید چرا که هر گونه کوتاهی زیان‌بار خواهد بود، به جای دستگیری از صنعتگران، صنعتگران را دستگیر و روانه زندان می‌کنند.
 
پیرموذن تأکید کرد: بنده به همراه آقای قاضی‌پور از دولت می‌خواهیم دریاچه ارومیه را دریابد.  
 
نماینده مردم اردبیل تصریح کرد: 80 درصد تولیدات کشاورزی استان اردبیل به صورت خام از این استان خارج می‌شود و ارزش افزوده آن برای مقصد است، میزان خلوص معدن طلای اردبیل 22 و 10 برابر طلای اصفهان است اما متأسفانه ارزش افزوده هیچگاه برای تولیدکنندگان نبوده است و ا ین استان با وجود معادن غنی با بی‌توجهی مسئولان هیچ نوع استخراجی صورت نمی‌گیرد.
 
پیرموذن خاطر نشان کرد: تلاش در جهت کاهش آمار بیکاری باید با اقدامات منسجم و برنامه ریزی کارآمد همراه باشد وگرنه بیکاری و شیوع آن بین جوانان تحصیلکرده منجر به بروز مشکلات فراوانی خواهد شد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مقصد ، خلوص ، معادن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار