مومنی: تقابل آلمان – برزیل اوج فوتبال برتر دنیاست/ آلمان قهرمان جام بیستم می‌شود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بدون شک رویارویی آلمان و برزیل تقابل هنر تکنیک و نظم تاکتیک تیم‌هاست و نشان از اوج قدرت برتر فوتبال دنیا دهد.

محمد مومنی در خصوص کیفیت جام بیستم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بازی‌ها همچون روز نخست پر هیجان و با انگیزه از سوی بازیکنان پیگیری می‌شود.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: بازی‌ها و تیم‌ها با حساسیت و هیجان خاصی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند و این نکته باعث شده که روز به روز جذابیت جام زیاد شده و علاقمندان زیادی در جهان به این رشته روی بیاورند.

مومنی سپس با اشاره به بازی 2 تیم آلمان برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام بیستم تصریح کرد: بدون شک تقابل برزیل- آلمان رویارویی تاکتیک و هنرهای رزمی نظم و انضباط است در واقع اوج فوتبال برتر دنیاست و این بازی در بالاترین سطح خود دنبال می‌‌شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد مصدومیت نیمار هم گفت:‌ البته از دست دادن نیمار و سوارز که هر 2 از مهره‌های تاثیرگذار و 5 درصد برزیل هستند می‌تواند صدمات جبران ناپذیر فراوانی برای برزیل داشته باشد و به لحاظ روحی هم پزشک این تیم تاثیر بگذارد.

وی با پرداختن به تیم آلمان پیش‌بینی و عنوان کرد: البته پارامترهای در تیم ملی آلمان وجود دارد که این پارامترها تیم برتری تیم آلمان را به دنبال دارد با توجه به عملکرد آلمان در بازی‌های گذشته بدون شک پیش‌بینی این است که آلمان برنده این بازی می‌شود.

مومنی اضافه کرد: به نظر من این جام دانش زیادی از علم فوتبال به ما انتقال نداد در واقع توقع ما از این جام به مراتب بیش‌تر بود ولی انتظارات را به لحاظ انتقال دانش فوتبال برآورده نکرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: این جام با توجه به نزدیکی‌اش به جام باشگاه‌های اروپا وخستگی بازیکنان موجب نشد که تیمهای اسپانیا و ایتالیا به قدرت نمایی بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که روزهای بعدی شاهد فوتبال سراسر هیجانی با حساسیت بالا از تیمهای باشیم تا شاهد روزافزون حضورو گرایش حداکثری مردم به سمت فوتبال باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار