مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پایان رایزنی ظریف و اشتون ، بازدید امیر اسماعیلی از طرح‌های تحقیقاتی معاونت جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی ، اقدام ضربتی مجلس برای جلوگیری از افزایش قیمت خودرو/ قرائت گزارش تحقیق و تفحص تا چند روز آینده و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اقدام ضربتی مجلس برای جلوگیری از افزایش قیمت خودرو/ قرائت گزارش تحقیق و تفحص تا چند روز آینده

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/16/2408233_950.jpg

در حالی شورای رقابت اخیرا اقدام به افزایش قیمت انواع خودروهای ساخت داخلی کرد که این اقدام با مخالفت شدید کمیسیون صنایع روبه‌رو شده و این کمیسیون قصد دارد گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودرسازی را تا چند روز آینده در صحن علنی مجلس قرائت کند.

"اهریمن‌سازی" از داعش برای ناجی‌سازی از غرب/ هشدار! در زمین بازی غرب فرصت‌طلب قرار نگیرید وقتی که واژگان "نکاح" به جای زنا، "جهاد" به جای قتل و ترور و "دولت اسلامی" به جای آدم کش‌های استیجاری، به صورت هماهنگ و یکپارچه در رسانه‌های غربی و عربی استفاده می‌شود، می‌توان نتیجه گرفت غرب این بار روشی جدید برگزیده و با تقویت گروه‌های تروریستی کاریکاتوری نو از اسلام را در پوششی به ظاهر غیرساختگی و طبیعی به عرصه ظهور رسانده است.

پایان رایزنی ظریف و اشتون
دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به منظور نگارش متن پیش‌نویس توافق جامع هسته‌ای به پایان رسید.

تصمیم تازه‌ای درباره نماینده ایران در سازمان ملل گرفته نشده است

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور انتخاب "محمد نهاوندیان" به جای "حمید ابوطالبی" را برای حضور در سازمان ملل رد کرد.

کاهش ساعت کار اداری در ماه رمضان مستلزم اصلاح قانون خدمات کشوری است

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس کاهش ساعت کار اداری در ماه مبارک رمضان را مستلزم اصلاح قانون خدمات کشوری دانست و گفت: کاهش ساعت کار اداری در ماه مبارک رمضان بدون کسب نظر مجلس و اصلاح قانون، منع و پیگرد قانونی دارد.

بازدید امیر اسماعیلی از طرح‌های تحقیقاتی معاونت جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی
همزمان با ماه مبارک رمضان فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از کلاس های قرآنی و طرح‌های تحقیقاتی معاونت جهاد خودکفایی قرارگاه بازدید کرد.

ایران قدرت اول منطقه شد و هیچ رسانه‌ای آن را کار نکرد
عضو هیئت علمی گروه مطالعات منطقه‌ای دانشگاه تهران گفت: جمهوری اسلامی برای شکست اسرائیل هواپیمای ساخت ایران را جهت شناسایی به حزب الله داد. زمانی که اسرائیلی‌ها هواپیماهای ایوب را هدف قرار دادند، خوشحال نشدند. چون ابهت خود را شکسته شده می‌دیدند. چرا که جمهوری اسلامی اعلام کرد این هواپیما مدت زمانی که لازم بوده در مناطق اشغالی چرخیده است و اینگونه ساختار اطلاعاتی، امنیتی رژیم صهیونیستی که جزء پنج قدرت تکنیکال جهان بود بهم ریخت.

توطئه مستکبران علیه مسلمانان دلیل مهجوریت قرآن

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مستکبران می‌خواهند برای تسلط بر کشورهای اسلامی، مسلمانان قرآن را نخوانند و یا اگر خواندند چیزی از آن نفهمند.

جلسه تودیع و معارفه رؤسای مرکز روابط عمومی و نوسازی
صبح امروز و در جلسه‌ای با حضور وزیر دادگستری، رؤسای پیشین و جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و همچنین مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت دادگستری تودیع و معارفه شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار