عبدالهی: همیشه با همه توان برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بازی کرده ام

حسن عبدالهی بهترین بازیکن تورنمنت بلاروس به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حسن عبدالهی در ابتدا درباره سطح تورنمنت بلاروس گفت: به طور کلی مسابقات و اردوی های بین المللی همیشه و در هر شرایطی بسیار خوب است چراکه تیم های اروپایی همواره در حال انجام مسابقه هستند و آماده هستند.

وی ادامه  داد: تیم ما با چهار تغییر به این مسابقات آمد که آن 4نفر از بازیکنان ترکیب اصلی تیم هستند. این مسابقه که در زمان نیم فصل لیگ ما برگزار می شود کمک زیادی به تیم و به خصوص به بازیکنان تازه وارد می کند تا خودشان را با شرایط مسابقات بین المللی مقایسه کنند.

عبدالهی درباره بازی تیم ملی فوتبال ساحلی مقابل تیم های ملی چک و بلاروس بیان کرد: بازی با چک که اولین باری بود که با این تیم بازی می کردیم. از این تیم شناختی نداشتیم و ما هم با ترکیب جدیدی به این بازی رفتیم که باعث شد در زمان اول بازی به مشکل بخوریم. اما در زمان های بعدی مسابقه با شناخت از بازی چک و اینکه بازیکنان بهتر همدیگر را پیدا کردند توانستیم با نتیجه خوب پیروز شویم.

وی ادامه داد: پیش از این تورنمنت حدود شش بار با تیم ملی بلاروس بازی کرده بودیم اما در این چند ماه اخیر این تیم پیشرفت بسیار زیادی داشته است و در بازی فینال سطح بالایی به نمایش گذاشتند. البته در هر دو بازیمان مشکل اصلی گل خوردن تیم خودمان بودیم که دلیل اصلی آن هم کمبود بازی دوستانه است.

وی در خصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت بلاروس گفت: برای خودم بسیار جالب بود که بر خلاف رویه معمول یک مدافع را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کردند. از این موضوع بسیار خوشحالم و همیشه سعی کرده ام که با همه توان برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بازی کنم.

وی در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون فوتبال و شهریاری -رییس دپارتمان فوتبال ساحلی تشکر می کنم که این شرایط را برای تیم ملی فوتبال ساحلی فراهم کرده اند. ما اردوی برزیل را پیش و رو داریم که کمک زیادی به ما خواهد کرد. در خواست داریم تا بازی های دوستانه زیادی به خصوص مقابل تیم های قوی تر جهان تدارک ببینند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، تیم ، ملی ، عبدالهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار