کریم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

کشف بزرگترین محموله سوخت در مرز شمال شرق کشور/ جریمه یک تریلیارد و 211 میلیاردی شرکت حمل سوخت

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از کشف بزرگترین محموله سوخت در مرز دوغارن تایباد خبر داد.

حمید رضا کریم مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی  در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: درپی بازدید اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا استان از محل توقف تانکرهای حامل سوخت بیش از 37 میلیون و 532 هزار لیتر نفت و گاز ( گازوئیل) که به صورت غیر قانونی در 800 دستگاه تانکر حامل سوخت دپو شده بود کشف و در همین راستا پرونده‌ای تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

این مقام مسئول قضایی در ادامه عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته از سوی سازمان تعزیرات د رنهایت قاچاق بودن محموله محرز شد و پرونده به شعبه گلوگاهی 17 شهریور مستقر در منطقه مرزی تایباد ارجاع شد.

وی در خصوص محکومیت پرونده سنگین قاچاق سوخت اظهار داشت: شعبه یاد شده با توجه به ادله کافی در پرونده مدیر عامل شرکت حمل فرآورده‌های سوختی را علاوه بر ضبط سوخته مکشوفه به میزان 37 میلیون و 532 هزار لیتر سوخت گازوئیل به پرداخت جریمه یک تریلیارد و 211 میلیارد و 172 میلیون ریال در حق خزانه دولت محکوم کرد و در ادامه رأی شعبه مدیر عامل به دو سال حبس محکوم شد.

حمید رضا کریم خاطر نشان کرد: در ادامه با آزمایشات به عمل آمده توسط کارشناسان مشخص شد که 85 درصد محموله سوبسیددار بوده و علی رغم اعلام صاحبان کالا هیچگونه اقدام و دفاعی در خصوص خروج و اظهار کامیونهای مذکور به عمل نیاوردند.


انتهای  پیام/
برچسب ها: تخلفات ، شرکت ، فرآورده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۷ تير ۱۳۹۳
ميگم ما در ماه به دنبال سهميه 60 ليتري هستيم اون موقع طرف 37 ميليون ليتر !
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا میرکیانی
۰۸:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۳
ضمن تشکر و قدردانی از زحمات نیروهای زحمت کش به نظر بنده عوامل توزیع سوخت شرکت نفت هم باید در این پروژه قاچاق دست داشته باشند و ابعاد این تخلف باید خیلی فراتر از یک شرکت حمل و نقل باشد. این خانه از پایبست ویران است باید چاره ای اندیشید و خلاء های قانونی و عوامل درون دستگاههای دولتی بسرعت شناخته شده و به مجازات همکاری خود با قاچاقچیان برسند. وگرنه خسارت وارده به خودشان را بشکلی دیگر و در زمانی دیگر جبران خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۶ تير ۱۳۹۳
قاچاق یعنی ناکارآمدی سیستم مدیریت بازرگانی و اقتصادی کشور . تاکی این کار باید ادامه داشته باشد ؟ منافع آن در جیب چه کسانی می رود ؟
نمی شود قاچاق را در هرشکلی مدیریت کرد ؟
در کشورهای دیگر چه می کنند؟
United States of America
جنوبی
۱۶:۳۶ ۱۶ تير ۱۳۹۳
حالا بیا کارت سوخت موتور منو بسوزون
آخرین اخبار