مسابقه پژوهش قرآنی ایثارگران برگزار می‌شود

مسابقه پژوهش قرآنی خانواده ایثارگران سراسر کشور همزمان با ماه رمضان اجرا می‌‌شود.

حسینعلی بیات، مدیر کل فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از اجرای مسابقه پژوهشگران قرآنی با موضوع جامعه سالم اقتصادی از دیدگاه قرآن در تیرماه سال جاری خبر داد.

مدیر کل فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری این مسابقه بین خانواده‌ای شاهد و ایثارگر گفت: این مسابقه تیر ماه سال جاری و همزمان با ماه مبارک رمضان با ارسال ، ارزیابی و داوری آثار پژوهشی در 2 مرحله استانی و کشوری اجرا می‌شود.

بیات با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 93 به نام اقتصاد فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: موضوع مسابقه، جامعه سالم از دیدگاه قرآن نامگذاری و طی بخش نامه‌ای در ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد:از پژوهش‌های ارسال شده به استان‌ها، 3 اثر ممتاز در مرکز استان مورد تقدیر قرار گرفته و یک اثر برتر تا 27 آذر ماه سال جاری برای شرکت به مرحله کشوری به ادراه کل فرهنگی و هنری ستاد مرکز ارسال خواهد شد.

گفتنی است، مسابقه پژوهش قرآنی بین خانواده شاهد و ایثارگر همه ساله و همزمان با ماه رمضان از سوی معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقه ، پژوهشی ، قرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار