رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: به دلیل عدم توازنی که در نیروی انسانی آموزش و پرورش وجود دارد نیاز به استخدام نیرو در آموزش و پرورش احساس می‌‌شود.

عبدالرسول عمادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی گفت: برگزاری هر آزمون استخدامی  فرع بر وجود مجوز استخدام است و ما برای برگزاری این آزمون نیازمند دریافت ردیف‌های استخدامی از سوی معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری هستیم که متعاقب دریافت مجوز استخدام نسبت به برگزاری آزمون اقدام می نماییم.

وی در ادامه افزود: به دلیل اینکه هنوز مجوز استخدام برگزاری آزمون دریافت نشده کار برگزاری آزمون فعلاً متوقف است و در صورتی که ردیف‌های استخدامی به وزارت آموزش و پرورش داده شود تمهیدات مربوط به برگزاری آزمون را انجام می‌دهیم.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی 17 مرداد برگزار می شود گفت: 17 مرداد تاریخ پیشنهادی از سوی وزارت آموزش و پرورش بود و زمانی این تاریخ پیشنهاد شد که زمان معقولی برای برگزاری آزمون پیش بینی شده بود اگر در آن زمان مجوز دریافت می شد ما آزمون را در تاریخ 17 مرداد برگزار می‌کردیم اما درحال حاضر که به 17 مرداد نزدیک می شویم و هنوز مجوز برگزاری آزمون و استخدام دریافت نشده بنا بر این برگزاری آزمون استخدامی در17 مرداد بعید به نظر می رسید.
وی همچنین ادامه داد: از نظر ما که متولی بر اجرای آزمون هستیم اگر مجوز استخدام و برگزاری آزمون زمان اندکی پس از 17 مرداد هم دریافت شود آزمون را برگزار می‌نماییم بنابر این همه چیز در گرو دریافت این مجوز است.
عمادی در پاسخ به این سوال که آیا معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری نسبت به برگزاری آزمون نظر و تمایل دارد تصریح کرد: این موضوع مورد علاقه‌ی همکاران در وزارت آموزش و پرورش است و در تعاملاتی که بین وزارت آموزش و پرورش و معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری هست هنوز مجوز استخدامی ردیف‌های معینی دریافت نشده و به محض دریافت مجوز نسبت به برگزاری آزمون در یک زمان معقولی که بتوانیم تمهیدات لازم را برای اطلاع رسانی ،‌ معرفی منابع، طراحی سوال و تهیه زمینه‌های امنیتی مربوط به برگزاری آزمون اقدام می‌نماییم اما همچنان رایزنی وزارت آموزش و پرورش با معاونت منابع انسانی تداوم دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آموزش و پرورش نیاز به استخدام نیرو دارد افزود: این پرسش را مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش می بایست پاسخ دهد امان به دلیل عدم توازنی که در نیروی انسانی آموزش و پرورش وجود دارد یعنی هم کمبود و هم مازاد نیروی انسانی دیده می شود و همیشه امکان اینکه نیروی مازاد را بتوان به طور کامل از مناطق دارای نیروی مازاد به مناطق مورد نیاز انتقال داد وجود ندارد و از طرفی دیگر نیروهایی که هرساله بازنشسته می شوند و زمینه‌ی ورود نیروی جدید را فراهم می‌کنند این الزام را برای آموزش و پرورش ایجاد می کند که نسبت به جذب نیروی جدید اقدام نماید.

عمادی همچنین اضافه کرد: ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان به مجموعه‌ی نیروی انسانی آموزش و پرورش هم با یک تاخیری صورت می گیرد و بنابر این تا دانشگاه فرهنگیان نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش را تربیت کند می بایست از درگاه برگزاری آزمون استخدامی نیروی مورد نیاز را تامین کرد و در نتیجه به نظر من آموزش و پرورش نیاز به استخدام نیروی جدید دارد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که درصورت دریافت مجوز استخدامی مرکز سنجش چقدر زمان تا برگزاری آزمون نیاز دارد گفت: معمولاً دو ماه را برای برگزاری آزمون پیش بینی می نماییم ولی اگر این مجوز امروز دریافت شود این زمان کوتاه‌تر می‌گردد و تا زمان شروع سال تحصیلی 94-93 جذب نیروی انسانی انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجوز ، وزارت ، مرکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۳۷ ۲۶ دی ۱۳۹۷
سلام خواهش میکنم به فکر جوانها مردم باشید بلاخره ایرانی هستن چشم امیدشون به شماست پسرای خودتون بودن التماس میکردن برا کار اینجوری میکردی
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۵:۳۵ ۲۶ دی ۱۳۹۷
با سلام . دوستان کار هست ولی برا نور چشمی ها دیگه بیشتر نگم
Iran (Islamic Republic of)
اتنا
۱۰:۵۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
مارفتیم 4سال درس خوندیم اخرش تکلیفمون بیکادیه چرا فقط معلمای پیش دبستانی در اولویت باشن پس ماچی
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۱:۰۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
باسلام وعرض ادب خدمت مسئولین محترم شماروبه خداقسم میدم که فکری به حال من وامثال منم باشیدبه علت نداری ومریضی پدرومادروسن بالاشون ازطریق بهزیستی درس خوندم که به جایی برسم رشتم به اموزش وپرورش میخوره هرجامیرم اب پاکی رومیریزن رودستمون که وقتم روبیخودی پای درس گذاشتم وکارنیست.بایدکجابریم به کی بگیم جزامیدبه خداورعایت عدالت بین همه همه فارغ التحصیلان کسی که حقشه استخدام بشه ودراخرازتمامی مسئولین خواهشمندم به این امررسیدگی کنندکه همه بتوننددرازمون استخدامی شرکت کنندتاوقتی که فرصت داریم وشرایط سنیمون میخوره
Germany
zohre
۰۹:۳۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
سلام.لطفا زمان ثبت نام ازمون استخدامی آموزش و پرورش را برایم ایمیل کنید.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۶:۴۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
توروخدا زمان استخدام مشخص شد حتما خبرم کنید
Iran (Islamic Republic of)
خیرالله
۰۰:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
عجل علی ظهورک
Iran (Islamic Republic of)
حلیمه
۱۴:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
چرا از ما که دبیری علوم تجربی خوانیدم استخدامی بعمل نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۹ دی ۱۳۹۳
جواب درس خواندن تو دانشگاه بيكاريه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۵ دی ۱۳۹۳
روز ب روز بیکاری زیاد میشه 1نفرپیدانمیشه دلش برای ماها بسوزه
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۱۶:۴۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۳
ما فرزندان سپاهی رو چرا استخدامی نمییییکنید
Iran (Islamic Republic of)
ارام
۱۴:۰۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
از بیکاری دارم میمیرم، بابام هر چی داشت خرج دانشگاه من کرده و الان بیکاره ولی من هیچ کاری نمیتونم برای خانوادم انجام بدم، توی روستای ما بخاطر خشکسالی نمیتونیم کشاورزی بکنیم، بخاطر بی پولی نمیتونیم توی شهر زندگی کنیم، الان اوضاعمون خیلی بده........تو رو خدا استخدام کنید، فکری بحال روستاییان کنید....
Iran (Islamic Republic of)
سودا
۰۸:۱۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
همش سر کاریه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۳۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
یا امام زمان اینهمه ظلم در کشور اسلامی ما هست به داد ما برس و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۱۶:۲۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
یه ملتی روگذاشتین سرکار وعده وعید آخه تاکی ؟؟؟؟
من خودم لیسانس شیمی دارم ازدانشگاه دولتی !!! باشرط معدلم قراره که ارشد بخونم ولی باورکنید امید ندارم که حتی معلم پیش دبستانی بشم
Iran (Islamic Republic of)
دنیا
۱۱:۳۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
وزیر میگه تعدیل نیرو معاونش میگه آزمون استخدام کدام را باور کنیم
-
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
سلام . لطفا تكليف مربياني كه چندين سال هست وقت و عمر و اعصاب خود را گذاشته اند به اميدي كه آينده اي داشته باشند را مشخص كنيد اين واقعا بي انصافي هست كه نوبت ماها كه شد حرف از كمبود بودجه مي زنيد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
سلام نیروهای مستخدمی خراسان رضوی مناطق محروم فرزند شهید وجانباز هستند جذب کن
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۶:۴۶ ۲۴ تير ۱۳۹۳
آقا تربیت معلم رو فعال کنید همینجوری استخدام نکنید مثل89 افتضاح کردید اصلا طرف ادب نداره.با ازمون آموزش و پرورش رو نابود می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۸ تير ۱۳۹۳
با سلام وزیر محترم نیروهای گزینش شده خراسان رضوی راجذب کن که اکثریت فرزند شاهد هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۷ تير ۱۳۹۳
زد زیر قولش برای جذب نیروی شرکتی که جوونیشونو گذاشتن بعد آقایون بعد از استثمار انداختن بیرونشون جالبه که 99 درصدشون از خانواده فرهنگی هستن !خیلی جالبه
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه ق د
۰۹:۳۶ ۱۷ تير ۱۳۹۳
اقای فانی اول مجوزمیگرفتی بعد اعلام میکردید قراره ازمون بگیریدمربیان پیش دبستانی که سختی ومشکلات فراوانی کشیدندرو امیدوار کردید دیگه مجوزشم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۲۳:۲۳ ۱۶ تير ۱۳۹۳
سلام
خواهش میکنم واسه ما جوونا فرصت اشتغال فراهم کنید بخدا دیگه سختمه دستمو جلو پدر و مادرم دراز کنم. چرا هیچکس ما رو درک نمیکنه
Germany
نیروی شرکتی
۱۵:۰۹ ۱۶ تير ۱۳۹۳
سلام
پس تکلیف نیرو های شرکتی چی میشه
دیگه بای چه کار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
جوان بیکار
۱۳:۳۹ ۱۶ تير ۱۳۹۳
تو رو خدا استخدام بذارید بخدا عمر ما رو دارید تلف میکنید.آخه ظلمه به ما که سنمون داره بالا میره وبیکاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۶ تير ۱۳۹۳
یا استخدام میکنند پول درست حسابی نمیدن
United States of America
سرباز معلم
۱۲:۵۲ ۱۶ تير ۱۳۹۳
سلام
حالا که آموزش و پرورش به نیروی انسانی در مقطع ابتدایی نیاز دارد و اگر قرار است آزمونی برگزار شود نباید فقط مربیان پیش دبستانی بتوانند شرکت کنند.از کجا معلوم که نیروهای کارآمدتر و بهتری برای استخدام وجود نداشته باشند.سربازمعلمانی که دوسال سابقه تدریس در ابتدایی دارند یک نمونه از نیروهای جوان و کارآمد هستند.
نمیدونم چرا هیچ وقت نظرای من تایید نمیشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۶ تير ۱۳۹۳
تکلیف چندهزار نفر را زودتر مشخص کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۶ تير ۱۳۹۳
راست میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۶ تير ۱۳۹۳
آقا استخدام کنید به خدا بیکاریم
دولت موقعی استخدام میکند که دیگر نیروی جوان پیر شده به خدا خودشون از قصد این کارها را انجام میدهند
آخرین اخبار