سردار عبداللهي:

اعلام آمادگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) برای اجرای پروژه آزاد‌راه تهران-شمال

فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا(ص) گفت: اين پروژه 62 كيلومتر تونل رفت و برگشت دارد و تركيب پروژه پل تونل و ترانشه و سنگ برداري داشته و با آن محدوديت در جاده شمال براي اين كار 4 سال زمان و يك ساختار قوي را در نظر گرفتيم و در يك مرحله‌اي تجهيز كارگاه نيز كرديم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتيپ پاسدار مهندس عبادالله عبداللهي که در پنل تخصصي همایش بزرگ سه دهه مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد کشور سخن مي‌گفت، با بيان اين که نگاه "قرب" سود محوري نيست نگاه تكليفي و جهادگونه عمل كردن است گفت: قرب آمادگي كامل را دارد با تدبير مسئولين و تدابير دولت براي اجراي پروژه با تمام توان و قدرت وارد عمل شود.
 
وي با اشاره به صعوبت و پيچيدگي اين پروژه گفت: در خصوص آزادراه تهران شمال با تمام توان و قدرت آمادگي داشتيم كه عملياتي كنيم و يك ساختار سازمان خوبي در قرب پيش بيني شد كه در زمانبندي مشخص اجرايي شود اما کار توسط دولت متوقف شد و اگر بشود اين پروژه اجرا شود كار بسيار عظيمي است.
 
سردار عبداللهی گفت اين پروژه 62 كيلومتر تونل رفت و برگشت دارد و تركيب پروژه پل تونل و ترانشه و سنگ برداري داشته و با آن محدوديت در جاده شمال براي اين كار 4 سال زمان و يك ساختار قوي را در نظر گرفتيم و در يك مرحله‌اي تجهيز كارگاه نيز كرديم.
 
فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا(ص) همچنين گفت: ‌ساخت زير ساخت‌هاي ريلي جاده‌اي و ساير موارد زیر ساختی امروز ضروري است.
 
دكتر ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران در اين پنل گفت به خاطر حجم سفرها در ايام تعطيلات يا آخر هفته ترافيك عظيمي در جاده چالوس منتهي به استان مازندران ايجاد مي‌شود كه به خاطر وضعيت جاده‌اي آن است و ضرورت دارد ساخت آزادراه تهران شمال عملياتي شود تا مشكلات مردم كشور براي سفر به شمال كشور مرتفع گردد.
 
دكتر قاسم احمدي لاشكي نماينده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شوراي اسلامي هم ضمن بيان تاريخچه ساخت آزادراه تهران شمال از قبل از انقلاب تا كنون در دولت‌هاي مختلف به ضرورت ساخت اين آزادراه اشاره كرد و با اظهار تأسف از اين كه اين پروژه از سوی دولت متوقف شده گفت: قرارگاه خاتم بايد با مديريت جهادي واردعمل شود و اين كار را عملياتي و اجرا نماید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قرارگاه ، خاتم ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار