برای اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری کشور:

برگزاری اولین مرحله از اولین دوره لیگ تریال کشوری

با اعلام سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری اولین مرحله لیگ تریال دوچرخه سواری برای اولین بار در کشور ایران و به میزبانی تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگا خبرنگاران؛ سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری در نظر دارد برای اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری کشور اولین مرحله از اولین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری تریال باشگاههای کشور را همزمان با ماه مبارک رمضان به میزبانی استان تهران برگزار نماید.

از اینرو با توجه باینکه این مسابقات برای اولین بار برگزار می گردد لذا علاقه مندان به شرکت در این مسابقات مجاز می باشند بصورت انفرادی و یا باشگاهی در مسابقات شرکت نمایند.

لذا از کلیه هیات های دوچرخه سواری، باشگاه ها و دوچرخه سواران در خواست می شود حد اکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ شانزدهم تیر ماه اعلام آمادگی خود را بانضمام اسامی ورزشکاران جهت برنامه ریزی به نمابر شماره 88844964 فدراسیون دوچرخه سواری ارسال نمایند.

وفایی ریاست سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری درباره برگزاری این مسابقات گفت: بر اساس تقویم تدوین شده و سیاست های فدراسیون در راستای گسترش ورزش دوچرخه سواری در کلیه رشته های ممکن، برگزار ی این مسابقات با توجه به وجود استعداد های بیشمار در کشور به یک امر مهم تبدیل شده است که ریاست فدراسیون نیز خواهان این مهم می باشد.

وی افزود با توجه به سختیهای پیش رو و عدم مجود امکانات لازم و کافی ریاست هیات دوچرخه سواری استان تهران حاضر به برگزاری اولین دوره این مسابقات شد.

وفایی در مورد شرایط این مسابقات نیز گفت : این مسابقات در دو کلاس 20 و 26 در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ نوزدهم و بیستم تیر ماه در محل پارک ملت بعد از اذان مغرب برگزار خواهد شد.

جهت دریافت بخشنامه مسابقات بر روی فایل زیر کلیک نمائید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار