رئیس جمهور کلمبیا خواستار ادامه فعالیت پکرمن در تیم ملی این کشور شد

خوآن مانوئل سانتوس رئيس جمهور کلمبيا با قدرداني از تيم ملي فوتبال اين کشور به سبب حضوري قدرتمندانه در جام جهاني 2014 برزيل خواستار ادامه فعاليت پکرمن به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال اين کشور شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران سانتوس در نخستين حضور خود در انظار عمومي از زمان انتخاب مجدد به عنوان رئيس جمهور کلمبيا در روز 15 ماه ژوئن، با پوشيدن پيراهن تيم ملي فوتبال اين کشور از بازيکنان و خوزه پکرمن سرمربي تيم کلمبيا به سبب رساندن اين تيم تا مرحله يک چهارم پاياني رقابت هاي جام جهاني تشکر کرد.

سانتوس گفت:« از بازيکنانمان که همه تلاش خود را در زمين بازي انجام دادند، تشکر مي کنم . آنها با افتخار، عزت و جوانمردانه بازي کردند. » او همچنين گفت:« ما به تيم ملي فوتبال کلمبيا بسيار افتخار مي کنيم.»

تيم فوتبال کلمبيا روز جمعه در فورتالزا با شکست دو بر يک مقابل تيم برزيل در مرحله يک چهارم پاياني  از رقابت هاي جام جهاني حذف شد.

سانتوس - که براي تماشاي اين بازي به برزيل رفته بود - از فدراسيون فوتبال کلمبيا خواست پکرمن را در سمت خود ابقاء کند. سانتوس گفت پکرمن با موفقيت تيم را " به صورت حرفه اي و در سطحي بالا هدايت کرد.»

پکرمن 64 ساله - که پيشتر راننده تاکسي و فوتباليست بود - در جام جهاني 2006 آلمان هدايت تيم ملي فوتبال آرژانتين را بر عهده داشت.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از بوگوتا، قرارداد پکرمن با فدراسيون فوتبال کلمبيا در ماه اوت به پايان مي رسد و او درباره دوران فعاليت خود پس از جام جهاني سخني نگفته است.

فيفا همچنين اعلام کرد در پي اعمال مجازات عليه خوآن زونيگا مدافع 28 ساله کلمبيايي تيم کلمبيا به سبب خطا بر روي نيمار است. زونيگا اعلام کرد عمدا بر روي نيمار خطا نکرده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار