به مناسبت روز جهانی تعاون؛

دبیر کل اتاق تعاون ایران "روز جهانی تعاون" را تبریک گفت

دبیر اتاق تعاون خواستار اهتمام و تلاش تعاونگران از طریق محقق نمودن اصول دهه بین‌المللی تعاون به ترویج هرچه بیشتر این مدل اقتصادی در سطح کشور شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عموممی اتاق تعاون مرکزی ایران  به مناسبت روز جهانی تعاون، دبیر اتاق تعاون مرکزی ایران این روز را به تمام تعاونگران تبریک گفت.

محمد صادق مفتح ضمن تبریک و تهنیت به همه ی تعاونگران کشور، خواستار اهتمام و تلاش تعاونگران از طریق محقق نمودن اصول دهه بین المللی تعاون به ترویج هرچه بیشتر این مدل اقتصادی در سطح کشور شد.

متن پیام به شرح زیر است:
 
باسلام به تعاونگران محترم
 
من نیز به نوبه خود روزبین المللی تعاون را به تمامی تعاونگران میهن اسلامی تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منان آرزوی شکوفایی اقتصادی را در بخش تعاون کشور دارم.

 همان گونه که مطلع هستید ما در میانه دهه بین المللی تعاون قرار داریم که طبق برنامه اتحادیه بین المللی تعاون (ICA) ، تعاونگران با اهتمام و سعی و کوشش و از طریق محقق نمودن اصول دهه بین المللی تعاون به ترویج هرچه بیشتر این مدل اقتصادی در سطح کشور یاری رسانیم.

 همانطوریکه مطلع هستید شعار امسال " دستیابی به توسعه پایدار توسعه بنگاه های تعاونی برای همگان" است. یکی از معضلاتی که در طی چند سال اخیر در کشور با آن مواجه بوده ایم ایجاد پایداری در اشتغالزایی است.
 
همواره میبایست درخلال اشتغالزایی، موضوع پایداری اقتصادی و پایداری مشاغل را مد نظر داشت. اتاق تعاون مرکزی ایران در صدد است تا با برگزاری کارگاه های آموزشی و سمینار ها به ایجاد پایداری بیشتر در بین تعاونگران کمک رساند.
 
برای همگی تعاونگران ایرانی آرزوی سربلندی و موفقیت در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی را دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.