اردبیل/

عملیات اجرایی پل روگذر داروپخش آغاز شد

همزمان با روز ملی شهرداری‌ها عملیات اجرایی پل روگذر داروپخش اردبیل به همت شرکت سرمایه‌گذاری ساروچ‌یل در اردبیل آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، در مراسمی که پیش از ظهر امروز در محل اجرای پروژه با حضور فرماندار اردبیل و اعضای شورای شهر برگزار شد، کلنگ احداث این پل روگذر که با 110 میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود، به زمین زده شد.

شهردار اردبیل در این مراسم گفت: شهرداری اجرای این پروژه را با مشارکت پیمانکار و در طراحی مناسب در اولویت کارهای خود قرار داده تا با 110 میلیارد ریال اعتبار به اجرا برسد.

صدیف بدری اظهار کرد: با اجرای پل مشکل ترافیکی منطقه وحدت اردبیل و خیابان‌های همجوار برطرف شده و هموطنان ساکن در این منطقه می‌توانند تردد راحت و ایمنی را داشته باشند.

وی افزود‌: این پل به طول 380 متر به شکل بتن آرمه و کابل‌های پیش تنیده اجرایی می‌شود؛در این پل برای ترددکنندگان در محور دروازه آستارا مسیری مشخص شده تا به راحتی بتوانند با ایمنی در این محور و میدان حرکت کنند.

شهردار اردبیل ضرورت سرعت عمل اجرای پیمانکار را در تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه یادآور شد و تصریح کرد: در مدت 15 ماه این پل عملیاتی می‌شود و در هفته دولت یا دفاع مقدس قرار است تکمیل شده و در اختیار ساکنان این منطقه قرار گیرد.

بدری ادامه داد: شورا و شهرداری در اجرای این پروژه و همچنین تقاطع غیرهمسطح پیگیری‌ها و تلاش‌های جدی را انجام دادند تا با تکمیل رینگ کمربندی اردبیل تردد در این محور برای هموطنان، مسافران و گردشگران به راحتی و با کمترین معضل ترافیکی همراه باشد.

این مسئول در مورد اجرای پروژه پل قدس اردبیل اضافه کرد: با بازنگری‌هایی که در نقشه اجرایی این پل در حال انجام است پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان شهریورماه با مهیا شدن نقشه اجرای این پروژه به پیمانکار مجرب واگذار گردد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود؛ البته تقارن عملیات احداث این پل با پایان فصل کاری اردبیل نمی‌تواند مانعی در اجرای آن باشد چرا که قرار است بسیاری از المان‌ها و سازه‌های این پروژه در کارخانه و کارگاه پیش‌بینی شده تهیه و به شکل آماده به محل اجرا حمل شود.

شهردار اردبیل تصریح کرد: کارهای گسترده و وسیع عمرانی را در شهر آغاز کردیم که قطعاً این گستردگی کار معایب و ایراداتی را به همراه دارد ولی امیدواریم این ایرادات و نواقص مانع از آن نشود تا کارها بر زمین بماند بلکه توان رفع آنها را با تذکر و توصیه به پیمانکاران و مجریان پروژه در اولویت قرار دادیم.

 بدری در پایان خاطرنشان کرد: گستردگی کار در حوزه جدول‌گذاری، آسفالت‌ریزی، توسعه فضای سبز و ... به حدی است که مردم باید با صبر و حوصله بیشتر خادمان خود را در شهرداری همراهی کنند تا کار عمرانی و خدماتی که با برخی مشکلات و نارسایی‌ها نیز برای مردم روبه‌رو است برطرف شده و رفاه و آسایش مردم رقم بخورد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.