وزیر خارجه بحرین مزدور پاکستانی آل خلیفه را "بحربنی اصیل" نامید

، یک پلیس پاکستانی را که در حادثه‌ای در بحرین جان داده است، "شهید" و "بحرینی اصیل" نامید و از خداوند خواست تا انتقام وی را از عاملان قتل او بگیرد.!

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،  وزیر خارجه بحرین، یک پلیس پاکستانی را که در حادثه‌ای در بحرین جان داده است، "شهید" و "بحرینی اصیل" نامید و از خداوند خواست تا انتقام وی را از عاملان قتل او بگیرد.!!

این پلیس پاکستانی که به او تابعیت بحرینی داده شده بود، دیشب در جریان انفجار مشکوکی در منطقه العکر در شهر "منامه" زخمی و صبح امروز بر اثر شدت جراحت جان سپرد.

"خالد بن احمد آل خلیفه" در صفحه توییتر خود این پلیس را "شهید" خواند و "از خدا خواست تا حق او را از کسانی که جانش را در ماه رمضان گرفتند، بگیرد".

این مطالب وزیر خارجه بحرین خشم بحرینی ها در شبکه های اجتماعی را برانگیخته است. کاربران بحرینی رژیم استبدادی خاندان آل خلیفه در بحرین و کمک گرفتن این رژیم از مزدوران خارجی برای سرکوب معترضان را محکوم کردند.

"حسین عبدالنبی" از کاربران بحرینی در توییتر خطاب به وزیر خارجه این کشور نوشت: صدها نفر از شهروندان اصلی در بحرین به قتل رسیده اند، و گزارش ها این موضوع را ثابت می کند؛ کمیته حقیق یاب نیز درخصوص قتل برخی از شهروندان شهادت داده است، اما با این جنایتها منصفانه برخورد نشده است و قائلان آنها تبرئه شده اند.

وی افزود: نهادهای رژیم بحرین با هلاکت یکی از مزدوران خارجی که ملت بحرین را سرکوب و به قتل می رساند، زمین و زمان را به هم می دوزند؛ درحالی که پرونده قتل شهروندان همچنان در پیچ و خم های کمیته های تحقیقات است.

در مقابل، وزیر خارجه بحرین مطالب عبدالنبی را "نژادپرستی" نامید و از توصیف "شهروندان اصلی" خوشش نیامد و درپاسخ به عبدالنبی نوشت:  استفاده از عبارت شهروندان اصلی ... اوج نژادپرستی و انسداد و تعصب کورکورانه است. این از اخلاق اهل بحرین نیست.

وزیر خارجه بحرین افزود: مزدور همان کسی است که خودش و میهنش را به خارجی می فروشد و کسی که این عبارات را برای مردم میهنش بکار می برد؛ نژادپرست است.

این مطلب وزیر خارجه بحرین با سیل مطالب سایر کاربران توییتر روبرو شد و آنها بر این نکته اصرار ورزیدند که پلیس بحرینی با اصلیت پاکستانی "مزدوری"  است که برای سرکوب ملت بحرین که خواهان حقوق دموکراتیک خود هستند، آماده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار