ستاد بحران منطقه 12 خبرداد

عقد تفاهم نامه‌های مقابله با بحران با توقفگاه‌ها و پارکینگ در تهران قدیم

ستاد مدیریت بحران منطقه 12 گفت: تفاهم‌نامه‌های مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه با پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های منطقه 12 انعقاد خواهد شد.

دانیال محمد حسینی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح عهد تفاهم‌نامه‌های مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه با پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور آمادگی هر چه بیشتر شهروندان و انسجام گروه‌های دوام و اماکن محلات 13 گانه منطقه 12 در هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه در دست اجرا است.  
 
محمد حسینی اظهار داشت: در این طرح توقفگاه و پارکینگ‌های محلات 13 گانه منطقه 12 برای مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه آماده‌سازی می‌شوند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: عهد قرارداد میان ستاد مدیریت بحران منطقه 12 و توقفگاه‌ها و پارکینگ‌های در هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
محمد حسینی خاطرنشان کرد: آموزش چهره‌به چهره مدیریت بحران، زلزله و ایمنی در محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مدیریت بحران، مبانی بحران، دید بحران، کار با تجهیزات امداد و نجات، اطفای حریق، کمک‌های اولیه‌ی آواربرداری، چادرزنی و... از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار