دوستی مهر: با سرمایه گذاری، بذر‌های جام جهانی را شکوفا کنیم

سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان درخصوص تمرینات و بازی‌های تدارکاتی تیم فوتبال جوانان گفت: با توجه به نزدیکی مسابقات آسیایی با در نظر گرفتن اردوها و بازی‌های تدارکاتی قصد آماده سازی تیم را داریم.

علی دوستی مهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی جوانان کشورمان مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا را پشت سر گذاشته و با توجه به فرصت سه ماه تا بازی‌های آسیایی در مرحله‌ی پایانی، با برنامه ریزی انجام شده قصد برپایی اردوهای مختلفی را در داخل و خارج از ایران داریم. قرار است در این اردوهایی که برگزار می‌شود، بازی‌های دوستانه‌ای نیز برگزار شود.
 
وی تصریح کرد: بازی با تیم‌های بزرگ به نقاط قوت و ضعف تیم مان خیلی کمک می‌کند. قرار است در طی 10 روز آینده یک اردوی آمادگی تاکتیکی در ترکیه برگزار کنیم و با انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های ملی این کشور عیار بازیکنانمان را بسنجیم.

سرمربی فوتبال جوانان کشورمان عنوان کرد: بازی‌های نهایی جام ملت‌های آسیا در 17 روز مهر در میانمار با حضور 16 تیم برگزار می‌شود که چهار تیم پایانی جواز حضور در جام جهانی را کسب خواهند کرد.

دوستی مهر عنوان کرد: از روزی که به تیم ملی جوانان آمدم تمامی همکارانم در امر استعداد یابی از تمام نقاط کشور بازیکنان مستعد را شناسایی کردند و مورد آنالیز قرار دادند. مهدی مهدوی کیا هم به عنوان مدیر تیم در تمام لحظات در کنار ما بودند و از هیچ کمکی دریغ نکردند.

وی در خصوص وضعیت مالی در تیم‌های پایه ملی هم گفتند: اگر قرار باشد در یک باشگاه درآمد 20 میلیاردی صرف تیم شود، می‌توان با یک چهارم این هزینه بازیکنان پایه را به آموزش‌های مدرن و روز فوتبال آشنا کرد و از این بازیکنان ساخته شده در فوتبال و تیم‌ها بهره ببریم.

دوستی‌مهر در پایان خاطرنشان کرد: نزدیک به 55 تا 60 بازیکن در تیم داریم که از این میان 25 بازیکن به طور نهایی انتخاب خواهد شد و امیدواریم با شناختی که از مربیان تیم‌های لیگ برتری دارم با در اختیار قرار دادن بازیکنان به فوتبال ملی کمک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار