رضا توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"رمضان" ماه موهبت الهی است

یک آن به خود آمدن در "رمضان"، عبادت محسوب می‌شود.

رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: اخیرا به دلیل تعهدی که به پروژه "کیمیا" داشتم پیشنهاد‌های زیادی از جمله پیشنهاد فیلمنامه "زخم" از طرف مسعود آب‌پرور را رد کرده‌ام، اما از آنجا که با توجه به شرایط خاص پروژه "کیمیا" هر بازیگری در یک مقطع زمانی کار دارد و در مقطع دیگر ممکن است بی‌کار باشد، من نیز عمده نقش خود را در این پروژه ایفا کردم و تقریبا 3 ماه است که بی‌کار هستم و در حال حاضر چند فیلمنامه را بررسی می‌کنم.

وی افزود: در این پروژه با یک گریم متفاوت در نقشی که مرتبط با وقایع انقلاب در سال 57 است ظاهر شده‌ام و از این بابت بسیار خوشحال هستم.
 
توکلی ادامه داد: از آنجا که در روزهای پایانی کار در "کیمیا" هستم، شاید به زودی یک فیلمنامه طنز را قبول کنم.
 
این بازیگر با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان بیان کرد: به اعتقاد من یکی از بی‌نظیرترین موهبت‌های الهی ماه مبارک رمضان است که حتی یک آن به خود آمدن در این ماه عبادت محسوب می‌شود.

توکلی در ادامه گفت: در دوره‌ای که به ظاهر، اسم و خیلی از روابط، دوستی‌ها و معارف انسانی پا گذاشته می‌شود، در صورتی که اگر یک لحظه به این فکر کنیم که این دنیا به سرعت می‌گذرد، تلاش می‌کنیم اثر خوبی در روابط خود ایجاد کنیم.
 
بازیگر چمدان تصریح کرد: وقتی به خدا، سفره سحر و افطار و ضیافت الهی متوسل شویم و حس کنیم خدا را داریم، دیگر به بنده خدا احساس نیاز نخواهیم کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: ماه رمضان مملو از خاطرات کوچک و بزرگ خانوادگی همه ما است و تجلی عشق مادر، پدر و حس عمیق خانواده در سفره‌های سحر و افطار آشکار است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: مبارک ، رمضان ، موهبت ، عبادت ، توکلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.