کنفرانس مطبوعاتی مدیر عامل فوتسال تأسیسات دریایی

حلاجی: برای کنار کشیدن پا به عرصه لیگ نگذاشته‌ایم

مدیر عامل تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: تیم ما برای کنار کشیدن پا به عرصه نگذاشته و قطعأ با برنامه‌ریزی در لیگ باقی می‌مانیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مجید حلاجی مدیر  عامل تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران در کنفرانس مطبوعاتی معرفی سرمربی جدید این تیم در پاسخ به سوال خبرنگاران اعلام کرد: ما برای احیای فوتسال تهران پا به رقابت‌های لیگ برتر گذاشته‌ایم؛ پس از نیتجه ای که سال گذشته به دست آوردیم و با توجه به پتانسیل بازیکنانمان تصمیم گرفتیم با چهره جدید در لیگ امسال حاضر شویم، البته از علی صانعی کمال تشکر را داریم.

وی اضافه کرد: در همین راستا با وحید شمسایی مذاکراتی را انجام دادیم تا طی فعالیت 2 ساله عنوان قهرمانی را برای تیم تأسیسات رقم بزنیم. من اهل کری خوانی نیستم اما اطمینان دارم شروع متفاوتی را در لیگ خواهیم داشت و جزء مدعیان هستیم به همین دلیل به سایر تیم‌ها توصیه می‌کنیم تا خود را برای حضور ما آماده کنند.

حلاجی خاطرنشان کرد: از نگرانی اصحاب رسانه، حتی فوتسال دوستان تهرانی آگاهی دارم اما ما برای کنار کشیدن در لیگ پا به این عرصه نگذاشته‌ ایم، به طور قطع برنامه‌ریزی داریم تا در هر شرایطی در لیگ بمانیم. خوشبختانه شرایط موجود ما را در این امر همراهی می‌‌کند تا روزهای خوبی را در پیش داشته باشیم.

مدیر عامل تیم تأسیسات در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است در صورتی که تیم ملی شمسایی را بخواهد وی را در اختیار تیم ملی قرار داد گفت: به طور حتم صلاح تیم ملی از همه چیز مهم‌تر است، به همین خاطر اولویت را تیم ملی کشورمان قرار می‌دهیم و در صورتی که طالب وحید شمسایی باشند، وی را تقدیم می‌کنیم تا بتواند برای کشور افتخار کسب کند.

حلاجی در خصوص بودجه‌ای که برای حضور در لیگ تصویب شده صحبت‌هایی نکرد و با توجه به برنامه‌های وحید شمسایی و استطاعت تأسیسات روزهای خوبی را پیش بینی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره این که بودجه‌ تیم‌داری در لیگ فوتسال را دارید یا خیر گفت: تیم داری در لیگ فوتسال اندازه‌ای هزینه‌ نمی‌برد که نگرانش باشیم حتی اگر مشکلی پیش بیاید توان از عهده برآمدن تیممان را داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، تیم ، ملی ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.