دستورالعمل "برنامه توسعه سنواتی آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده" ابلاغ شد

دستورالعمل "برنامه توسعه سنواتی آموزش و پرورش در سال تحصیلی 94-1393" توسط وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دستورالعمل "برنامه توسعه سنواتی آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده" در چهارمین سال اجرای برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در بخش آموزش و پرورش و به منظور تدوین برنامه عملیات این وزارتخانه ابلاغ شده است.

در این دستورالعمل تحقق اهدافی شامل "برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات لازم برای شروع سال تحصیلی آینده"، "ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی"، "ساماندهی بهینه منابع انسانی و بهره‌وری کامل منابع و امکانات موجود"، "نظام‌مند شدن روش‌های تأمین و به‌کارگیری نیرو در استان‌ها و مناطق کشور"، "توسعه آموزش و پرورش در مناطق کمتر توسعه یافته" و "عملیاتی نمودن اهداف کمی مصوب در بسته‌های اجرایی برنامه پنجم توسعه" مورد تأکید  قرار گرفته است.

در این دستورالعمل که به امضای وزیر آموزش و پرورش رسیده است، مسئولیت اجرایی این برنامه در استان بر عهده مدیرکل آموزش و پرورش استان قرار گرفته است و فرآیند اجرایی این برنامه در حوزه معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی است.

براساس این دستورالعمل، رویکرد کلی در تدوین و اجرای این برنامه، توجه به مشکلات در حوزه اجرا و ملحوظ نمودن دیدگاه‌ها و پیشنهادهای مسئولان آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق و برنامه‌ریزی‌ها خواهد بود.

برچسب ها: تحصیلی ، آینده ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار