فرماندار شهرستان فردیس:

شفاف کار می‌کنیم و شفاف نتایج کار را نیز اعلام خواهیم نمود

فرماندار شهرستان فردیس گفت: عملکرد شفاف از رویکرد‌های جدی فعالیت ما محسوب می شود و به صورت شفاف نیز نتایج پیگیری‌ها و عملکرد خویش را اعلام می‌نماییم.

مهدی مهرور فرماندار شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت قانون مداری و قانون محوری در کلیه امور اظهار  داشت: یکی از عوامل اصلی موفقیت مجموعه‌هاونهادها،  تابعیت از قانون بوده و خواهد بود و با پیروی از قانون و فصل الخطاب قرار دادن آن مشکل و نارسایی پیش نخواهد آمد.
 
وی در ادامه افزود: دغدغه اصلی ما در کلیه فعالیت  ها،  رضایت پروردگار و مردم است و در جهت رضایتمندی مردم و برای اسلام و مملکت خویش از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و اعتقاد ما بر این است که همواره به صورت شفاف کار کنیم و شفاف پیگیری‌ها و نتایج عملکرد خویش را به مردم اعلام می نماییم .
 
این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: نقش رسانه ها در این امر بسیار برجسته و حائز اهمیت است و در واقع امر، اصحاب رسانه بازویی استکه عملکرد ادارات، نهادها و ارگان ها را به سمع و نظر افکار عمومی می رساند و در غیر این صورت، عملکرد و فعالیت نهادها و ادارات و مجموعه های خدمات رسان، در داخل نهادها و سازمان ها باقی می ماند و آن طور که باید در بین افکار عمومی ظهور بروز پیدا نمی‌کند.
 
وی در پایان با اشاره به ضرورت فرصت سازی وتهدید سوزی در کلیه امور خاطر نشان کرد: دشمنی برای ضربه زدن به دنبال رصد  نقاط ضعف ما است و در صورت رفع و دفع نقاط ضعف، به طور طبیعی تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد و تلاش ما نیز بر ایجاد فرصت و دفع تهدیدها در راستای کار آمدی بهینه و هر چه مطلوب تر استوار است.


انتهای پیام/
برچسب ها: شفاف ، نتایج ، فرماندار ، فردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار