دوره پیشرفته نمایشنامه نویسی، ویژه دانشجویان علمی کاربردی با حضور استاد اسماعیل خلج

دوره آموزشی پیشرفته نمایشنامه نویسی ویژه دانشجویان علمی کاربردی، با حضور استاد اسماعیل خلج که چندی پیش به عنوان استاد خبره عرصه هنرهای نمایشی ایران، مورد تجلیل رییس جمهور قرار گرفت، برگزار شد.

حمیدرضا میرزایی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به رشد چشمگیر موفقیت‌های هنری دانشجویان علمی کاربردی در سال‌های اخیر، بویژه در حوزه هنرهای نمایشی، روند حمایت از دانشجویان مستعد در سال 93 نیز با جدیت بیشتری ادامه می یابد.

وی گفت:سامانه جامع آموزش مجازی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز در آستانه بهره برداری است و از این پس تمامی کارگاهها و دوره های آموزشی پیشرفته که با حضور اساتید برجسته و ممتاز کشور، توسط دانشگاه برگزار می گردند در قالب بسته های سمعی بصری و بصورت off line بر روی این سایت در دسترس دانشجویان علمی کاربردی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در همین راستا برگزاری دو دوره پیشرفته تولید متن نمایشنامه با حضور دو استاد برجسته کشور،  اسماعیل خلج و علیرضا نادری در دستور کار قرار گرفت که با حضور استاد اسماعیل خلج اولین دوره به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار