دواین وید بازیکن آزاد می شود

دواین وید ضلع دوم مثلث تیم بسکتبال میامی تصمیم گرفت از بند اختیاری قرارداد خود برای فصل جدید استفاده نکرده و بازیکن آزاد شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این تابستان نه تنها از نظر بازیکنان تازه وارد به لیگ NBA با توجه به نسلی از بازیکنان قدرتمند برای تیم های این لیگ پیش فصل خوبی به شمار می رود بلکه بازیکنان بسیار بزرگی وارد بازار آزاد نقل و انتقالات می شوند که بهترین فرصت برای تیم های مدعی قهرمانی برای قدرت بخشیدن به ترکیب فصل آینده خواهد بود.

کارملو آنتونی و لبران جیمز اولین بازیکنانی بودند که ساز جدایی از نیکز و میامی را زدند و حالا دواین وید ضلع دوم مثلث میامی نیز تصمیم گرفت از بند اختیاری قرارداد خود برای فصل 2014-2015 استفاده کرده و بازیکن آزاد اعلام شود.

وید در یک دهه گذشته عضوی از باشگاه میامی بوده و از زمان درفت 2003 که وارد این تیم شد تا به حال تمام دوران بازی خود را در این تیم گذرانده بود. کریس باش و لبران جیمز نیز در چند سال گذشته با پیوستن به وید مثلث معروف تیم میامی هیت را به وجود آورده و دو قهرمانی پیاپی نیز به دست آوردند.

گفتنی است استفاده نکردن از بند اختیاری قرارداد بلند مدت سه ستاره میامی به معنی جدایی قطعی از این تیم نیست و احتمال انعقاد قراردادهای کوتاه مدت با شرایط متفاوت نیز طبق گزارش ها برای آنها وجود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: وید ، میامی ، هیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار