رئیس مرکز برنامه‌ریزی و فناوری آموزش و پرورش اعلام کرد

حضور ۱۲ هزار فرهنگی و دانش‌آموز در جشنواره «پیشوای مرتضی»

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع‌انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش از حضور ۱۲ هزار فرهنگی و دانش‌آموز در جشنواره«پیشوای مرتضی» خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران خسرو نظری رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در اختتامیه نخستین جشنواره الکترونیکی پیشوای مرتضی که از سوی بنیاد علمی و فرهنگی علامه شهید مرتضی مطهری برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره در 6 بخش نمودارسازی، وبلاگ‌نویسی، کتابخوانی، انتخاب جملات ناب، کلیپ صوتی و کلیپ تصویری از آثار استاد مرتضی مطهری و با شرکت قریب به 12 هزار فرهنگی و دانش‌آموز برگزار شد.

نظری با بیان اینکه در بخش کتابخوانی از 100 نفر برگزیده اکثریت نفرات برتر از همکاران فرهنگی هستند، خاطر نشان کرد: پنج بخش دیگر جشنواره را نیز معلمان و دانش‌آموزان به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در خصوص دیگر برنامه‌های این جشنواره، عنوان کرد: اجرای آموزش کوتاه مدت از کتاب (اسلام و نیازهای زمان) از آثار شهید مطهری برای فرهنگیان سراسر کشور در اردیبهشت‌ ماه بوده است.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش از میان 30 دستگاه به عنوان برترین سازمان همکار در برگزاری جشنواره الکترونیکی پیشوای مرتضی انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: مرکز ، انسانی ، پیشوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار