در جلسه کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفت

بررسی راهکار و نحوه عملیاتی شدن آیین‌نامه و مقررات جدید نظارت مجمع

در جلسه كمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، راهكار و نحوه اجرایی و عملیاتی شدن آیین‌نامه و مقررات جدید نظارت مجمع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جلسه کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر حسن اجرای سیاست‌های كلی امروز به ریاست "آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" تشكیل شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای جلسه، با آرزوی قبولی عبادات و طاعات اعضا در ماه مبارك رمضان، تعطیلی یك ماهه كمیسیون نظارت در این ماه را فرصتی مناسب برای بررسی و مطالعه كارشناسان مربوطه در دبیرخانه برای آیین‌نامه و مقررات نظارت و اولویت‌بندی دستور جلسات و ارائه آن به كمیسیون نظارت دانست.

در این جلسه كه علاوه بر اعضای منتخب مجمع تشخیص، "اسحاق جهانگیری" معاون اول رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور، مهندس "باهنر" نائب رئیس مجلس به عنوان نماینده رئیس مجلس شورای اسلامی، "حجت‌الاسلام رئیسی" معاون اول قوه  قضائیه به عنوان نماینده رئیس قوه قضائیه، رئیس دیوان عدالت اداری، رئیس سازمان بازرسی كل كشور، رئیس دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی و دادستان كل كشور نیز حضور داشتند، راهكار و نحوه اجرایی و عملیاتی شدن آیین‌نامه و مقررات جدید نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نحوه رسیدگی به قوانین و مقررات و مصوبات دولت مشخص و دستور اقدام لازم به مركز نظارت مجمع داده شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجمع ، تشخیص ، مصلحت ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار