آناهیتا افشار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عشق "سیروس مقدم" سبب نشستن آثارش بر جان و دل مردم شده است

آناهیتا افشار ایفاگر نقش هانیه در سریال "مدینه" گفت: عشق "سیروس مقدم" به این منظور که مقدم نهایت وقت و علاقه ی خود را برای گرفتن هر پلان می گذارد، سبب نشستن آثارش بر جان و دل مردم شده است.

آناهیتا افشار ایفاگر نقش هانیه در سریال "مدینه" با اشاره به چگونگی همکاری خود با سیروس مقدم در این مجموعه تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:"سیروس مقدم" یک کارگردان متفاوت و با ذوقی است که یک هنرمند از کار کردن با او خسته نمی شود و من برای سومین بار در سریال "مدینه" با او همکاری می کنم.

وی افزود: هانیه دختری با رنج سنی خود من بوده که شخصیتی معمولی داشته یا به نوعی خاکستری است هانیه نسبت به دیگر نقش هایم شخصیتی آرام و گاه بی ادب دارد.

افشار با اشاره به دیگر نقش هایش و تفاوت آن با هانیه تصریح کرد: در بسیاری از نقش هایم این استرس وجود داشت که آیا در این لحظه آن نقش کار بدی می کند یا خیلی خوب است ولی در سریال "مدینه" هانیه دختری معولی و به عبارتی خاکستری است.

بازیگر سریال "متهم گریخت" با اشاره به بداهه گویی در این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: سعید نعمت الله نویسنده "مدینه" به قدری متن را کامل نوشته که کلمات با کاراکترهای مورد نظر هماهنگ است و اگر احساس کنم که کلمه ای هماهنگی ندارد با نعمت الله مشورت می کنم اما فیلمنامه بسیار روان و واضح است و همه ی آن چیزی که مدنظر نعمت الله و نیز بازیگران بوده، در آن به خوبی گنجانده شده است.

افشار با اشاره به عشق "سیروس مقدم" به حرفه اش و فعالیت ده ساله ی خود تصریح کرد:در مدت زمان ده سال فعالیتم در عرصه ی بازیگری ام، ندیده ام کارگردانی اینقدر عشق داشته باشد عشق به این منظور که مقدم نهایت وقت و علاقه ی خود را برای گرفتن هر پلان می گذارد و برای همین بوده که تمام کارهایش بر جان و دل مردم می نشیند.

این بازیگر با اشاره به فعالیت محدودش در عرصه سینما و تلویزیون گفت: من خیلی کم کار هستم و به بازی در دو اثر در سال در سینما و تلویزیون بسنده می کنم و خوشبختانه به زودی فیلم سینمایی "برف" که در جشنواره شانگهای و مسکو برنده شده بود، اکران می شود.

وی خاطر نشان کرد:مدینه نیز سریالی بسیار مناسب برای ماه رمضان است و به داشتن یک سریال و یک فیلم سینمایی در یک سال بسنده می کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.