مهینی: هند و اردن رقبای ما هستند

سرمربی تیم فوتبال زیر 16 سال در خصوص مسابقات آسیایی گفت:‌متاسفانه در گروه سختی قرار گرفتیم که هند و اردن از رقیبان اصلی ما به شمار می‌روند.

شادی مهینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، بیان کرد:‌مسابقات قهرمانی آسیایی از روز سه‌شنبه 22 مهر  آغاز خواهد شد که متاسفانه میزبانی را کشور بنگلادش به عهده گرفته و امیدواریم مشکلی که برای تیم بزرگسال ما در آن جا به خاطره آلودگی اتفاق افتاد برای تیم ما رخ ندهد.
وی ادامه داد:  تا کنون 28 بازیکن از 120 بازیکن انتخاب شدند که 4نفر آنها درواز‌ه‌بان هستند ما متاسفانه به دلیل اینکه در این رده سنی تیم نداریم نتوانستیم مسابقاتی تدارکاتی را برگزاری کنیم.
وی در مورد همگروه های تیم خود اظهار کرد:‌ در این دوره مسابقات ما با تیمهای بنگلادش، اردن، هند، امارات وقطر در یک گروه قرار گرفتیم که  هند و اردن مهمترین رقیبان ما به شمار می‌روند ما بازیهای هند را آنالیز کردیم و آنها از لحاظ بدنی تکنیکی و تاکتیکی در سطح بالایی قرار دارند علت این قوی بودن داشتن باشگاههای بزرگ با تیمهای متعدد است که حتی تیم اردن با تیم ژاپن توانست مسابقه تدارکاتی را انجام بدهد این برای تیم اردن یک امتیاز محسوب می‌شود.
مهینی در پایان افزود: برای برگزاری مسابقات تدارکاتی به دو سه کشور درخواست دادیم چنانچه کمیته فنی موافقت خود را اعلام کند می‌توانیم بازیکنان خود را محک بزنیم.
انتهای پیام  

برچسب ها: شادی ، مسابقات ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار