آیت‌الله هاشمی شاهرودی:

مسئولان همت خود را برای مقابله با کمبود منابع "آب" به کار گیرند

نائب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دنیا در سال‌های آتی با بحران کم آبی مواجه خواهد شد، گفت: مسئولان نظام برای عدم رویارویی با کم آبی و مشکلات کمبود منابع آبی همت بلندی داشته باشند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله "سیدمحمود هاشمی شاهرودی" در دیدار با وزیر نیرو بر لزوم اجرای طرح‌های بزرگ آبرسانی برای مقابله با کم آبی تاکید کرد و اظهار داشت: با رشد و توسعه سریع کشور نیاز به آب نیز بیشتر خواهد شد و به همین دلیل اقدامات کوتاه مدت اگرچه موثر خواهد بود؛ اما اجرای طرح‌های بزرگ آب رسانی از خلیج فارس و دریای عمان باید با جدیت پیگیری شود.

نائب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دنیا در سال‌های آتی با بحران کم آبی مواجه خواهد شد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد بحران آب از بحران نفت جدی تر شود و به همین دلیل باید طرح‌های مطالعاتی برای تامین آب مورد بررسی قرار گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مسئولان نظام برای عدم رویارویی با کم آبی و مشکلات کمبود منابع آبی همت بلندی داشته باشند.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای طرح های مطالعاتی عمیق، علاوه بر اینکه مشکل کم آبی در مناطق مختلف کشور حل می شود، در تغییر آب و هوا و توسعه صنعت و کشاورزی نیز شاهد تاثیرگذاری خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار