رودهن/

وزیر راه و شهرسازی برای بازید از مسکن مهر به شهر پردیس می آید

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی برای بازید از مسکن مهر و روند پیشرفت این پروژه به شهر پردیس می آید.

محمد دامادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ساخت هزاران واحد مسکونی در پردیس پروژه بزرگی است؛ افراد زیادی نیز امید بسته ‌ا‌ند که روزی این شهر افتتاح شود و در آن اسکان پیدا کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل سوء مدیریت، زمان ‌بندی پروژه به تأخیر افتاده است، افزود: این موضوع سئوالاتی را در مجلس برای همکارانم به وجود آورد و وزیر راه و شهرسازی به مجلس آمد تا برحسب وظیفه پاسخ نمایندگان را بدهد؛ البته نمایندگان نیز طبق قانون این کار را انجام دادند.

دامادی با بیان اینکه با مدیریت جدید، مشاهده می‌ کنیم که کارها با تلاش بسیار زیادی صورت می ‌گیرد، افزود: روند رشد پروژه‌ ها را شاهد هستیم، اما توجه به مسئله تأسیسات، امکانات، سرانه ‌های آموزشی، بهداشتی در حوزه شهرسازی جزو اصول اولیه است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تکلیف اینکه درمانگاه را باید وزارت بهداشت بسازد یا شرکت عمران باید مشخص شود تا کارها زودتر پیش ‌برود.

وی ادامه داد: لازم است نشستی با حضور وزرای نیرو، راه و شهرسازی، نفت و مدیران مرتبط با این طرح ملی، در کمیسیون عمران مجلس داشته باشیم تا اگر نقص ‌ها و مشکلاتی وجود دارد، رفع شود.

دامادی افزود: همچنین پیشنهاداتی به اعضای هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون عمران مجلس در مورد حضور وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی در خصوص مردمی که برای دریافت واحدهای مسکونی مهر ثبت نام کرده‌ اند و مسائل و مشکلاتی از این دست که وجود دارد، ارائه می‌ شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم روزی شاهد باشیم که این پروژه و تمام پروژه‌ های کشور سر زمان خود آغاز شود و به پایان برسد، تصریح کرد: امیدواریم با این موضوع، مسئله سلب اعتماد و بدقولی‌ ها از ذهن مردم پاک شود.

وی ادامه داد: مطمئن هستم مدیر توانمند مجموعه شرکت عمران پردیس، اعضای هیئت مدیره و معاون وزیر راه و شهرسازی، تدابیر لازم را اندیشیده ‌اند و روند کار پروژه ‌ها نشان می‌ دهد که آن‌ ها تحرک خود را داشته ‌اند../س


برچسب ها: وزیر راه ، مسکن مهر ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.