یزد/

تا ابد تاریخ ،شهادت طلبی یزدیها را داوری خواهد کرد /گروه های معاند امروز نتیجه غفلت و بی‌بصیرتی است

سردار علی فضلی گفت: کسانی چون شهید منتظر قائم قبل از دفاع مقدس و سرداران شهید تیپ 18 الغدیر در دفاع مقدس ادای دین و وظیفه کردند به طوری که تا ابد تاریخ در مورد یزدی ها داوری خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

سردار فضلی ادامه داد: در کشور ایران قریب به 16هزار و 400 شهید در مواجهه و مقابله با منافقان و عوامل ضد انقلاب، تقدیم انقلاب اسلامی شده است که امروز هم در جهان اسلام به دلیل غفلت و بی‌بصیرتی گروه‌های معاند برای پشتیبانی از مستکبران شکل گرفتند که متأسفانه برخی از کشورهای عربی منطقه نیز از آنها حمایت کردند.

وی با بیان اینکه شهید صدوقی پیشتاز مجاهدت و مبارزه بود اظهار داشت: بارها بنده شهید صدوقی در دفاع مقدس زیارت کردم و دیدم که نفس گرم و مسیحایی ایشان در میان رزمندگان به ویژه یزدی‌ها مشهود است.

سردار فضلی با بیان اینکه تیپ 18 الغدیر به واسطه شهید صدوقی در آن زمان تشکیل شد ادامه داد: یزدی ها در عملیات‌های بزرگی همچون والفجر 8 و تصرف جزیره ام الرصاص شرکت کرده اند و به یقین می توان گفت عملیات نیست که یزدی ها در یگان های آن حضور نداشته باشند.

وی سخنانش را با یادی از شهید بابایی و ایراد خاطره ای از وی در خصوص دیدارش با حضرت امام(ره) و نحوه شهادت وی و همچنین خاطره ای از شهید صیاد شیرازی ادامه داد و افزود: از این شهدا به جز اطاعت از امام و رهبری چیزی در ذهن ندارم./س

برچسب ها: کنگره ، شهیدان ، هرمند ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.