نکیسا: اسپانیا برای اعاده حیثیت بازی کرد/ شیلی برای برزیل آزاردهنده خواهد بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اسپانیا برای اعاده حیثیت مقابل استرالیا به میدان رفته بود و موفق هم شد که دست پر زمین را ترک کند.

نیما نکیسا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اسپانیا شب گذشته برای اعاده حیثیت مقابل استرالیا به میدان رفت البته حریفش هم از آن جهت که از پیش حذف شده بود انگیزه آنچنانی نداشت و در نهایت اسپانیا با وجود تمام اتفاقاتی که درون اردو برایش افتاده بود، موفق شد با 3 امتیاز جام جهانی را ترک کند.

وی با اشاره به بازی شیلی مقابل هلند در خصوص این مسابقه گفت: هلند وقتی بازیکنی همچون آرین روبن را دارد دیگر هیچ مشکل خاصی نخواهد داشت این بازیکن صاحب سبک به خوبی موقعیت‌سازی می‌کند و از موقعیت‌هایی استفاده می‌کند، هلند تا الان تیم منسجمی نشان داده است وقتی در 3 بازی 10 گل وارد دروازه حریف می کند. تیم منسجمی است که مربی با دانشی هم دارد.

وی اضافه کرد: شیلی هم با تیم‌های ادوار گذشته خود متفاوت نشان داده است و فکر می‌کنم می‌تواند برزیل را در بازی بعدی خود آزار دهد.

نکیسا از پیش‌بینی درست خود از بازی برزیل و کامرون خبر داد و گفت: قبل از آغاز بازی برزیل مقابل کامرون پیش‌بینی کردم که نتیجه‌ بازی 4 بر یک می‌شود و این اتفاق هم افتاد برزیل فوق ستاره‌ای به نام نیمار دارد که بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشته برزیل به این بازیکن وابسته است و طراح آن‌ها نیمار است.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: کامرون از پیش حذف شده بود حرفی برای گفتن نداشت، ضمن اینکه در بازی مکزیک مقابل کرواسی شاید اگر کرواسی در بازی نخست خود با برزیل روبرو نمی‌شد، تا این حد تیمش به هم نمی‌ریخت اما این بدشانسی را آوردند سخت توانستند خودشان را پیدا کنند.

نکیسا در انتها به بازی ایران مقابل بوسنی هم اشاره کرد و گفت: امیدوارم تیم ملی کشورم با نتیجه دلخواه مقابل بوسنی از میدان بیرون بیاید و به نتیجه دلخواه برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نکیسا ، نیما ، کارشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار