میراسماعیلی: تیم اینچئون بعد از سوچی معرفی می‌شود

نایب رئیس فدراسیون جودو می‌گوید: ترکیب تیم ملی جودو برای بازی‌های آسیایی اینچئون بعد از اردوی تدارکاتی سوچی معرفی می‌شود.

آرش میر‌اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان داشت: چهارشنبه هفته قبل از اردوی مشترک و تدارکاتی بلاروس به تهران بازگشتیم. اردوی بسیار خوبی در بلاروس داشتیم که اکثر تیمهای خوب درآن حضور داشتند.

وی درمورد رقابت‌های جایزه بزرگ بوداپست گفت: به خاطر اردوی بلاروس ویزای شینگن داشتیم اما با توجه به زمانی که از دست دادیم نتوانستیم دررقابت‌های جایزه بزرگ مجارستان شرکت کنیم، اما قرار است از 13 تا 15تیر در پیکارهای بین المللی و جایزه بزرگ مغولستان شرکت کنیم. تیم ملی جودو اردوی مشترکی هم از اواخر تیر تا اوایل مرداد به مدت 2 هفته در شهر سوچی روسیه خواهد داشت.
 
مدیر تیم‌های ملی جودو با بیان اینکه اردوی سوچی برای کادر فنی تیم ملی بسیار مهم است تصریح کرد: قرار است در پایان برنامه‌های تدارکاتی واردوی سوچی یک تصمیم نهایی در مورد تیم ملی بگیریم چون دو مسابقه مهم جهانی و بازی ‌‌های آسیایی اینچئون را پیش رو داریم در واقع بعد از سوچی به ترکیب اصلی تیم ملی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: نظرات شایسته بعد از انتخابی‌ها، اردوها و مسابقات خارجی محک می‌خورند و بعد از ارزیابی کامل کادر فنی سعی داریم تیمی را انتخاب کنیم که بتواند از حیثیت جودو در رقابت‌های برون مرزی دفاع کند.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار