ارومیه/

حمایت از تولیدکننده‌ها مهم‌ترین رویکرد ممیزان مالیاتی

مدیر اداره امور مالیاتی آذربایجان غربی حمایت از تولیدکننده‌ها را از ممیزان مالیاتی درخواست کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، یعقوب مزرعه‌لی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اداره امور مالیاتی آذربایجان‌غربی که در سالن اجتماعات فرهنگ‌سرای خانه جوان ارومیه ترتیب یافت، اظهار داشت: حمایت از تولیدکننده‌ها، صاحبان صنایع و واحدهای کارگاهی مهم‌ترین رویکرد این مجموعه است.

وی با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری برای پشتیبانی از سربازان حوزه اقتصاد، خاطرنشان کرد: در دریافت مالیات از صاحبان صنایع با اغماض رفتار خواهد شد.

مزرعه‌لی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: مخالفان انقلاب به دنبال وابسته نگه داشتن اقتصاد کشور هستند، اما در زوایای مختلف سیاست‌های خودکفایی پیاده می‌شود.

وی تسریع در انجام امور مودیان را رویکرد این مجموعه در دوران مدیریت جدید عنوان کرد و گفت: مودیان به راحتی و با سهولت به اطلاعات مورد نیاز دست پیدا می‌کنند.

مدیر اداره امور مالیاتی آذربایجان‌غربی شناسایی منابع جدید مالیاتی را خواستار شد و ادامه داد: با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، صنوف و .. باید برای شناسایی منابع جدید گام برداشت، تا فشار موجود از مودیان فعلی برداشته شود.

مزرعه‌لی اجرای طرح جامع مالیاتی با همکاری کارشناسان این مجموعه و اقشار مختلف جامعه را خواستار شد، بیان داشت: رفع تبعیض، برقراری عدالت، توسعه خوداظهاری را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اظهار به اینکه اداره امور مالیاتی آذربایجان‌غربی تحقق سیاست‌های کلان کشور را در برنامه قرار داده است، بیان داشت: باید از شعار فاصله گرفته و برای به‌عمل رساندن طرح‌های متعدد اقدام کرد.

مدیر اداره امور مالیاتی آذربایجان‌غربی اجرای سیاست «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» را مهم‌ترین وظیفه یکایک مردم و مسئولان دانستز/.

برچسب ها: مالیاتی ، اداره ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.