اصفهان/

ثبت 6 موقوفه به ارزش بیش از 242 میلیارد ريال در لنجان

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان از ثبت 6 موقوفه در سه ماهه اخیر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان؛ محمدرضا ترحمی اظهار داشت:در سه ماهه گذشته بالغ بر6 وقف جدید به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: موقوفه حاج رجبعلی ملکی به ارزش بیش از 70 میلیارد ريال و موقوفه خدامراد ملکی که ایجاد اعیانی سرای سالمندان به ارزش بالغ بر 40 میلیارد ريال برخی از این موقوفات ثبت شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان به دیگر موقوفه اشاره نمود و ادامه داد: وقف 150 مترمربع عرصه به اررش یک میلیاردو 500 میلیون ريال جهت توسعه مسجدو حسینیه ورنامخواست دیگر موقوفه ثبت شده در سامانه است.

وی با بیان اینکه دیگر خیر نیک اندیش حاج حسن قلعه قاسمی عرصه و اعیان خود را با مساحتی بالغ بر 400 مترمربع جهت بهره برداری مجموعه فرهنگی مذهبی وقف نموده گفت: ارزش ريالی این موقوفه بالغ بر پنج میلیارد ريال برآورد شده است.

ترحمی با بیان اینکه خوشبختانه در شهرستان لنجان مردم شهید پرور و مومن و متعهدی زندگی می کنند، افزود: خانواده شهدا که خود بزرگترین واقفان جامعه ما می باشند بار دیگر با گذشتن از مال خود، ایثارو گذشت را به جوانان یادآور شدند.

وی متذکر شد: پدر شهید باغبانی 400 متر عرصه به ارزش بیش از 6 میلیارد ريال را جهت احداث مجموعه فرهنگی مذهبی تجاری وقف نمود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان دیگر وقف انجام شده در این شهرستان را می توان وقف 3225 مترمربع زمین توسط شرکت عمران عنوان کرد و بیان داشت: این موقوفه با نیت حمایت از انجمن بیماران کلیوی به ارزش 12 میلیارد تومان وقف شده است.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، اداره ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.