موسوی بهترین مدافع و معروف دومین پاسور لیگ جهانی

محمد موسوی عراقی در پایان هفته پنجم لیگ جهانی والیبال عنوان بهترین مدافع لیگ جهانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پایان هفته پنجم لیگ جهانی والیبال محمد موسوی با 90/0 امتیاز بهترین مدافع شد و بازیکنانی از بلغارستان و ایتالیا در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

فابین از لهستان 57/6 پاس صحيح در هر ست رده نخست بهترين پاسورهاي ليگ جهاني را به خود اختصاص داد. سعيد معروف پاسور و كاپيتان تيم ملي والیبال ايران نيز با ميانگين 68/5 پاس صحيح در هر ست در رده دوم اين رده بندي ايستاد.

بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا بیشترین عنوان های برتر را به خود اختصاص دادند که در فهرست امتيازآورترين بازيكنان ليگ جهاني آندرسون ماتیو از آمریکا با 179 امتیاز در صدر این فهرست قرار دارد. شهرام محمودی از ایران با 132 امتیاز در رتبه پنجم این فهرست قرار دارد.

همچنین ساندر تایلور از آمریکا با 81/54 درصد موفقیت در رده نخست بهترین زنندگان اسپک قرار دارد. بازیکنانی از روسیه و لهستان در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. شهرام محمودی از ایران نیز در این فهرست با 72/42 درصدر موفقیت در رتبه پنجم است.

در ميان بهترين زنندگان سرويس در پنج هفته ليگ جهاني، هاتت مکس ول با میانگین 47/0 امتیاز در هر ست در رده نخست قرار دارد و بازیکنانی از بلغارستان و روسیه به ترتیب با 41/0 و 34/0 امتیاز در هر ست در رتبه های بعدی قرار دارند. سید محمد موسوی در این فهرست در رتبه هفتم است.

زاتورسکی پاول از لسهتان با ميانگين 3.03 در هر ست در رده نخست بهترين توپ گيران پنج هفته ليگ جهاني والیبال ايستاده است. در اين فهرست سعید معروف با میانگین 97/1 در رتبه چهارم قرار دارد.

در فهرست بهترين دريافت كنندگان، شوجی اریک از آمریکا با 86/58 درصد موفقيت در رده نخست ايستاده است. عبدالرضا علیزده و فرهاد قائمی با 29/40 و 39/ 38 درصد موفقيت در رده های پنجم و ششم دريافت كنندگان پنج هفته ليگ جهاني قرار گرفتند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۲:۱۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
سلام خدمت همه ایرانی های عزیز.
با آرزوی موفقیت برای تمام تیم های ورزشی ملی.من فقط یک نظر دارم اینم میخواستم به سازمان تربیت بدنی و یا مسولان دیگر کشورمان اعلام کنم که این همه سرمایه بیت المال را توی فوتبال هزینه نکنید مثل بقیه کشورهای همسایه که اصلا فوتبال ندارن به فیفا اعلام کنید که فوتبال نداریم.بعد هزینه ای که خرج فوتبال میکردید بیارین توی ورزش های دیگه هزینه کنید ببینید ظرف چند ماه چه نتایجی قابل قبولی مثل تیم ملی والیبال میگیرید.امیدوارم که گوش شنوایی باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۲ تير ۱۳۹۳
درود بر قهرمانان بلند پرواز والیبال جمهوری اسلامی ایران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۲ تير ۱۳۹۳
دم همه شون گرم..................................................................................................................
آخرین اخبار