سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی دانم که به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود می کنیم یا نه اما می دانم که همیشه بیشترین تلاش خود را در مسابقه بعدی به کار می بریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اسلوبودان کواچ بعد از بازی با ایتالیا افزود: بازیکنان ایتالیا خیلی خوب هستند و سرویس های خوبی می زنند. بازی آسانی نبود اما خوشحالم که توانستیم قدرتمندانه بازی کنیم.

وی در باره دیدارهای آینده تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی سختی مقابل لهستان در پیش داریم اما امیدوارم در مقابل این تیم هم مانند بازی با ایتالیا بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تلاش می کنیم با کسب امتیازات لازم مقابل لهستان به فینال لیگ جهانی صعود کنیم و به نمایش خوب خود ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه خیلی طبیعی است که پس از پیروزی در دو ست از دیگر بازیکنان نیز استفاده کنم، در باره شکست در ست سوم گفت: می خواهم به همه بازیکنان فرصت بدهم که خودشان را نشان دهند.

کواچ در باره استفاده از دو لیبرو گفت: تصمیمی برای استفاده از دو لیبرو در مسابقات ندارم و برای هر بازی با توجه به شرایط همان مسابقه تصمیم گیری می کنم.

وی تاکید کرد: باور دارم که می توانیم به فینال برسیم وگرنه نمی توانید از بازیکنان نیز توقع داشته باشید. همیشه روی بازی که در پیش داریم تمرکز می کنم و الان هیچ چیزی درباره لهستان نمی دانم. از همین امشب برایم بازی با ایتالیا تمام شد و تیم لهستان را بررسی می کنم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود با ایتالیا سه بر یک به پیروزی رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد کوهستانی
۲۲:۵۴ ۰۱ تير ۱۳۹۳
با عرض سلام و زنده باشی به والیبالیستها غیور احسن به شما مثل فوتبالیستها درخشیدید ایران رو به دنیا ثابت کردید ممنون تشکر
آخرین اخبار