کودکان شیرازی و نقد "مربای شیرین" "مرادی کرمانی"

کودکان و نوجوانان شیرازی در نشست ادبی دوپنجره کانون کتاب "مربای شیرین" را در حضور "هوشنگ مرادی کرمانی" نویسنده اثر به نقد خواهند کشید.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، چهارمین نشست ادبی دو پنجره روز چهارشنبه 4 تیر با حضور اعضای کارگاه‌های شعر و داستان استان فارس در مجتمع فرهنگی‌هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیراز برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش در این نشست  قرار است علاوه بر کتاب «مربای شیرین» آثار دیگر این نویسنده از قبیل «خمره»، «مهمان مامان» و «مشت بر پوست» نیز از سوی کودکان و نوجوانان مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

خالق قصه‌های مجید متولد 1323 در روستای سیرچ از توابع بخش شهداد کرمان و دارای مدرک کارشناسی  از دانشکده هنرهای دراماتیک و مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه تهران است که تاکنون آثار زیادی برای کودک و نوجوان منتشر کرده که برخی از آن‌ها به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، هلندی، عربی و ارمنی ترجمه و جوایز بسیاری از جمله جایزه جهانی هانس کریستین اندرسن را به دست آورده است.

در عین حال در ادامه این نشست روز پنج شنبه 5 تیر نیز نشستی با حضور این نویسنده برای عموم علاقه‌مندان در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون استان فارس در شیراز بر پا می‌شود.

گفتنی است برنامه‌ی «دو پنجره» چند سالی است که از طرف مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون پیش بینی شده تا ضمن نقد آثار اعضای ادبی کانون، امکان ارتباط نزدیک و چهره به چهره با نویسندگان این حوزه فراهم شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار