قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی:

دانشگاه آزاد در حوزه نانو داروها پیشرفت زیادی داشته است / آمادگي لازم براي سرمايه گذاری در حوزه نانو را داريم

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی با اشاره به اینکه تولید فناوری نانو می‌تواند در داروسازی توسعه چشمگیری داشته باشد، گفت: ما در دانشگاه آزاد آماده‌ایم که در این زمینه سرمایه گذاری‌های لازم را انجام دهیم تا بتوانیم به توسعه وسیعی در حوزه پزشکی برسیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر لاریجانی در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات سراسری و جشنواره فناوری نانو در دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دکتر سرکار دبیر ستاد فناوری نانو کارهای بنیادی در حوزه فناوری در کشور انجام داده است تصریح کرد: تجربه نانو در کشور ما و در دنیا قابل توجه است.

وی افزود: ایران در دوره‌ای در حوزه نانو وضعیت خوبی نداشت، اما امروز با تلاش محققان و پژوهشگران محصولات نانو روز به روز افزایش پیدا می‌کند، به گونه‌ای که در حال حاضر در کشور 20 دانشگاه به صورت تخصصی در این زمینه کار می‌کنند.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد در حوزه دارویی در نانو پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه تولید فناوری نانو می‌تواند در داروسازی توسعه چشمگیری داشته باشد گفت: ما در دانشگاه آزاد آماده‌ایم که در این زمینه سرمایه گذاری های لازم را انجام دهیم تا بتوانیم به توسعه وسیعی در حوزه پزشکی برسیم.

 لاریجانی ادامه داد: دانشگاه آزاد توانسته با نگاه جامع به حوزه نانو ظرفیت‌های خود را بشناسد و مرزهای دانش را در حوزه پزشکی درنوردد.

وی ابراز امیدواری کرد: پژوهش، آموزش و خدمات در حوزه فناوری نانو که در دانشگاه آزاد یک حالت تلفیقی دارد دانشگاه را به جایی برساند که بتواند ظرفیت‌هایش را گسترش دهد و قدم‌های استواری بردارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار