در طرح برخورد با توزيع‌كنندگان لوح‌هاي فشرده؛

كشف بيش از 3 ميليون و 600 هزار لوح فشرده ضد فرهنگي در تهران / حضور پررنگ پليس در ماه مبارك رمضان

رييس پليس تهران بزرگ از دستگيري 138 عامل توزيع لوح‌هاي فشرده و كشف بيش از 3 ميليون و 600 هزار محصولات ضدفرهنگي طي 24 ساعت گذشته خبر داد .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسين ساجدي‌نيا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ساله ، در طول سال به صورت گسترده و چند مرتبه طرح برخورد با توليد و توزيع‌كنندگان لوح‌‌هاي فشرده ضدفرهنگي در سطح شهر تهران به اجرا در مي‌آيد.
 
وي با اشاره به اجراي مرحله اول طرح امنيت محله محور در خصوص جمع‌‌آوري محصولات مخرب ضدفرهنگي گفت:‌اين طرح به صورت گسترده توسط پليس امنيت تهران به اجرا در آمد؛ طي24 ساعت گذشته 138 عامل توزيع لوح‌هاي فشرده دستگير و بيش از 3 ميليون و 600 هزار محصولات مخرب ضدفرهنگي كشف شد.
 
رييس پليس تهران بزرگ با بيان اينكه اين ميزان كشفيات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته كاهش پيدا كرده است ، علت آن را حاكي از برخوردهاي پليس حوزه‌هاي امنيت و انتظامي تهران بزرگ با عاملان فروش اين محصولات عنوان كرد و افزود: كمتر شاهد هستيم كه افراد در سر چهارراه‌ها لوح‌هاي فشرده را به فروش برسانند.
 
ساجدي نيا با اعلام اينكه طرح برخورد با فروشندگان محصولات مخرب ضد فرهنگي در تهران به اجرا درمي‌آيد ،‌گفت: قوه قضاييه برخورد لازم با اين افراد خواهد داشت.
 
اين مقام ارشد انتظامي در ادامه به تمهيدات پليس تهران در حوزه‌هاي انتظامي و ترافيكي در ماه مبارك رمضان اشاره كرد و گفت: طي اين مدت سركلانتران تهران بزرگ با هيأت و مسئولان مساجد در خصوص اين ماه و نيز مراسم شب‌‌هاي قدر و احياء جلساتي داشتند.
 
رييس پليس تهران بزرگ به برنامه‌ريزي اين پليس در خصوص ترافيك بعد از افطار و تردد حجم زياد خودروها در معابر اشاره كرد و گفت: پليس تهران تا پايان ماه مبارك رمضان در حوزه‌هاي راهنمايي و رانندگي و انتظامي حضور پررنگ در سطح شهر خواهند داشت.
 
وي در خصوص شلوغي پارك‌ها پس از افطار، گفت: به منظور برقراري امنيت بيشتر در پارك‌ها ، پليس حضور پررنگي خواهد داشت.
 
اين مقام ارشد انتظامي در خصوص ساعات كار اغذيه‌فروشي‌ها در ماه مبارك رمضان گفت: پليس اماكن در اين رابطه در حال رايزني است؛ همانند سال‌ها گذشته به تعدادي اغذية‌فروشي‌ها جهت كار قبل از افطار تا سحر مجوز خواهيم داد.
 
ساجدي نيا درباره طرح زوج و فرد و ترافيك گفت: همچون سال‌هاي گذشته ساعات زوج و فرد و ترافيك كاهش‌ پيدا خواهد كرد؛ پليس راهور ساعات اين طرح را مي کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار