رادیو فردا هم آمریکا را به اسرائیل فروخت

به گزارش رادیو دیروز، رادیو فردا در قسمت اخبار مهم خود به نگرانی رژیم صهیونیستی از احتمال همکاری ایران و آمریکا در وقایع عراق پرداخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از رادیو دیروز،رادیو فردا نوشت: "دو وزیر دولت اسرائیل و رسانه‌های این کشور گفته‌اند که دولت بنیامین نتانیاهو از احتمال همکاری ایران و آمریکا برای مقابله با خطر فروپاشی عراق، «بشدت نگران شده و با این نوع همکاری به مخالفت برخاسته‌است.رادیوی ارتش اسرائیل، گالی تساهال، گفته‌است که «این احتمال، خواب را از چشمان دولت‌مردان اسرائیلی در روزهای گذشته ربوده‌است". 

رادیودیروز:درادامه رادیو فردا به جای پرداختن به نظر مقامات آمریکا که موافق با همکاری ایران و عراق هستند به نظر چند جا مانده از پستهای سیاسی آمریکا می پردازد و می نویسد:

"خانم هیلاری کلینتون، هم‌حزبی باراک اوباما نیز که نامزد احتمالی ریاست‌جمهوری آینده آمریکا است، سه‌شنبه در مصاحبه با شبکه سی.بی.سی، گفت احتمال همکاری با ایران بخاطر عراق، به‌دور از تدبیر است."

تیتر و متن خبر به گونه ایست که به وضوح می توان بحران بی هویتی را در رادیو فردا دید. رادیویی که به جیره خوار آمریکا معروف است و هزینه های خود را از آمریکا تأمین می کند به ارباب خود ثابت کرد که برای مقامات سیاسی آین کشور پشیزی ارزش قائل نیست. این lموضوع در نگاه اول به ذهن هر خواننده ای می رسد اما نکته دقیق تری از این خبر می توان دریافت نمود به این قسمت از متن خبر رادیو فردا دقت کنید:

"دو وزیر اسرائیلی در سخنان خود گفته‌اند که نگرانی دولت این کشور از این است که دولت باراک اوباما بخاطر برخوردار شدن از همکاری با ایران در مقابله با خطرات ناشی از گروه «داعش» در عراق، به ایران امتیازاتی در برنامه هسته‌ای این کشور بدهد."

با اندکی دقت می توان فهمید تنها یک هدف مشترک در این قضیه رادیو فردا را به اسرائیل نزدیکتر میکند و آن هم این است که رادیو فردا مخالف پیشرفت ایران در برنامه هسته ای است. آقایانی که خود را حامی ملت ایران می دانند وخود را منادی آزادی برای ایرانی می نامند، دوست دارند ایران را عقب مانده و مرعوب دول غربی ببینند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار