Clean Master 5.6 ؛

"خانه تکانی و افزايش سرعت" تلفن همراه با يک نرم‌افزار ساده + دانلود

با يک نرم‌افزار ساده که توانايی حذف فايل‌های بلا استفاده در گوشی شما را دارد می‌توانيد سرعت اسمارت فون خود را افزايش دهيد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،Clean Master برنامه‌ای  قدرتمند با مجموعه ای از ابزارهای بهینه سازی و پاکسازی برای سیستم عامل اندروید است که با آن قادر خواهید بود فایل های بدون استفاده گوشی خود را را پاک کنید و سرعت پردازش آن را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید.

 

همچنین ؛ این برنامه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که با بستن برنامه های بدون استفاده RAM گوشی خود را افزایش دهید و در میزان مصرف شارژ باتری صرفه جویی کنبد.

به صور کلی این برنامه تمام ابزارهای خود را در چهار بخش دسته بندی کرده است که عبارتند از :

۱ - History Eraser : این ابزار به شما کمک می کند که با یک کلیک تاریخچه ی برنامه ها و فایل های کش را حذف کنید و سرعت گوشی خود را بالا ببرید .

۲ – Privacy : این بخش به شما کمک می کند که در زمینه ی امنیت و حفط حریم خصوصی گامی اساسی را بردارید.

۳ – Task Killer : همانطور که می دانید برنامه هایی که در پس زمینه اجرا می شوند نه تنها باعث اشغال رم گوشی می شود بلکه عمر باتری اسمارت فون شما را کاهش می دهد به کمک این ابزار می توانید با یک کلیک اقدام به بستن برنامه‌ها کنید.

۴ – App Manager : این بخش نیز به شما کمک می کند که از برنامه ها و بازی های خود نسخه ی پشتیبان تهیه کنید و یا به حذف برنامه های غیرضروروی بپردازید.

برای دانلود روی تصوير زير کليک کنيد 

بن‌پايه

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.