آل سعود به دنبال تحکیم پایه‌های حکومت خود با کمک اندیشه‌های وهابی

اساس اندیشه تکفیری وهابی، در مرحله ی اول، بر پایه عدم اگاهی مردم از حقیقت به هدف حکمرانی بر آنها است؛ مردمی که اکنون به خوبی فهمیده اند، نابودی این اندیشه ی گمراه کننده مساوی با نابودی آل سعود و محاکمه آنها به خاطر خیانتهایشان به مردم است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه تشرین؛ میان گروه‌های تروریستی با هر نامی که باشند و میان اندیشه وهابی سعودی که عربستان پس از رنگ ولعاب دادن به آن، از طریق فتاوای تکفیری، آن را به دیگر بلاد نشر داده است، نقاط مشترکی وجود دارد. اساس این اندیشه تکفیری، در مرحله اول، بر پایه بی اطلاعی مردم به هدف حکمرانی بر آنها است؛ مردمی که اکنون به خوبی فهمیده اند،  نابودی این اندیشۀ گمراه کننده مساوی با نابودی آل سعود و محاکمه ی آنها به خاطر خیانتهایشان به مردم، تاراج ثروتهای نفطی و اختصاص آن به حسابهای شخصی خود، در شرایطی که اکثر مردم عربستان از فقر رنج می برند، می‌باشد.

بنابراین، ال سعود، با تمام توان خود تلاش می کند تا مردم عربستان را تحت سلطه ی خود نگهدارد و ساده ترین راه ممکن برای رسیدن به این هدف، انتشار اندیشه‌های گمراه‌کنند خود از طریق به خدمت گرفتن هزاران مفتی است و آنها، هرگز از این کار خود دست بر نخواهند داشت، چرا که آن را به زعم خود تنها راه نجات و سعادت در دنیا و اخرت می‌دانند.

علاوه براین، آل سعود، برای انتشار این اندیشه ی گمراه خود از طریق شیوخ و علمای وابسته به حکومت که با حضور خود در رسانه ها، فتنه های فرقه ای و مذهبی را بر می انگیزند، سرمایه گذاری دهها شبکه ی ماهواره ای را به عهده گرفته است.

تشرین در پایان می‌نویسد: همه به خوبی میدانند که تمام اتفاقاتی که این روزها در منطقه، از عراق و سوریه گرفته تا یمن و مصر ولیبی،  توسط تروریست های تکفیری و وهابی روی میدهد، همگی به فرمان آل سعود  و براساس فتاوای وهابی که مفتی های سعودی صادر می کنند، صورت می گیرد. بنابراین، با تاکید اطمینان خاطر، می توان آل سعود و این اندیشه تکفیری و وهابی آنها را، دشمن اصلی عرب ها و مسلمانان به حساب آورد و بر همین اساس، باید نابود شوند.


انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار