مومنی: ‌ با رفتن رحمتی خللی در اهداف استقلال ایجاد نمی‌شود

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: بدون شک استقلال اهداف بزرگی دارد و انتقال رحمتی به پیکان نمی‌تواند این تیم را از اهداف نهایی خود باز دارد .

  پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص انتقال رحمتی از استقلال به پیکان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک رحمتی یکی از بهترین بازیکنان تیم بوده که برای استقلال زحمت فراوان کشید.
 وی در ادامه افزود: باید اذعان کنم که رحمتی هدف‌های بزرگی داشت و فکر کرده با رفتن وی به پیکان به هدف‌هایش جامعه عمل پوشانده است. 
 مومنی در خصوص اینکه آیا رفتن رحمتی به نفع استقلال هست یا نه؟! تصریح کرد: استقلال یک تیم  اهداف بزرگی دارد بدون شک استقلال به هیچ وجه متکی به فرد نبوده و نیست استقلال بدون رحمتی یا با رحمتی کار را ادامه داده و با رفتن وی یا کسانی دیگر خللی‌‌در هدف استقلال بوجود نمی‌آید. 
 پیشکسوت فوتبال استقلال ادامه داد: بدون شک کادر فنی استقلال برای پوشش این خط ار  فوتبال یعنی پست حساس در مورد بازی فکری خواهد اندیشید.
   وی اذعان کرد: در استقلال کسانی بوده‌اند که از رحمتی بالاتر یا پایین‌تر که آمده‌اند و رفته‌اند که هیچ گونه مانعی سر راه هدف این تیم نبوده‌اند . 
مومنی در مورد حضور احتمالی وحید طالب‌لو هم گفت: وحید  دروازه بان خوبی است که آمدن وی به استقلال می‌تواند نتیجه ب نامش باشد ولی به احتمال قوی وی به استقلال نمی‌آید.  پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: بدون شک در صورتی که وحید به استقلال بیاید هم طالب‌لو می‌تواند به استقلال کمک کند و هم استقلال توانایی کمک به طالب‌لو را دارد. 
 وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که استقلال با بازیکنان که به خدمت می گیرد بتواند مسیر موفقیت و کامیابی را در لیگ برتر آینده کسب کند.
برچسب ها: استقلال ، مومنی ، رحمتی ، خللی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار