بامداد امروز در اتوبان تهران-قم رخ داد؛

تصادف مرگبار ال 90 با اتوبوس اسکانیا / 4 نفر کشته و مجروح شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از برخورد یک دستگاه خودروی ال 90 با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا و کشته و مجروح شدن 4 نفر در این حادثه خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت:ساعت 2 و 31 دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از برخورد دو دستگاه خودرو در شمال به جنوب اتوبان قم، حوالی پل فرودگاه مطلع شدند و بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی تهران به کمک آتش‌نشانان منطقه حسن‌آباد قم رفتند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی ال 90 به شدت با عقب اتوبوس اسکانیا مسافربری برخورد کرده بود و 4 نفر از سرنشینان خودروی ال 90 در داخل خودرو محبوس شده بودند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و افراد محبوس شده را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه یک زن و مرد به علت شدت جراحات جان خود را از دست دادند و یک زن و مرد دیگر به شدت مصدوم شده بودند که به مراکز درمانی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: باک گازوئیل اتوبوس اسکانیا نیز دچار نشتی شده بود که آتش‌نشانان بلافاصله با ایمن سازی لازم مسافران اتوبوس را پیاده و خودروهای را به حاشیه بزرگراه منتقل کردند و محل را تحویل عوامل راهور دادند.
عملیات در ساعت 3و28 دقیقه به پایان رسید.  

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۶:۱۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
خدا کنه این ماشینای اسکانیا تا چهارشنبه سوری دوام بیارن حیفه چهارشنبه سوری اسکانیا اتیش نگیره
حداقل یکیشون تا چهارشنبه سوری نسوزه
امیین
Ireland
جواد
۰۱:۰۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
بابا این ماشین اسکانیا رو کی میخوان درست کنند این دفعه هم نزدیک بود آتیش بگیره
آخرین اخبار