تقدیر از دست اندرکاران مستند "وقتی فرشته می شوی"

صوفی نژاد مدیر موسسه کهریزک: تقدیر از شبکه یک بخاطر ترویج انسان دوستی این شبکه انجام می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک، محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه کهریزک  درباره علت برگزاری نشست تقدیر از سازندگان مستند "وقتی فرشته می شوی" گفت: بخشی از این مربوط به کهریزک و پزشکی که به بیماران کمک می‌کرد بود و بعد از پخش توانست حس انسان دوستی، دیگرخواهی و گرایش به معنویت را در بینندگان برانگیزد به همین دلیل ما از این مستند تقدیر می کنیم.

صوفی نژاد با بیان اینکه موسسه کهریزک براساس همین نوع دوستی و دیگر خواهی بنا شده است گفت: هرکس بتواند به نوعی نوع دوستی را در جامعه ترویج کند قابل تقدیر است.

مدیر موسسه خیریه کهریزک با بیان اینکه مستند "وقتی فرشته می شوی" توانست تلنگری ارزشمند در مردم ایجاد کند گفت: ییشنهاد می کنم هر جایی که مردم احساس می کنند می شود براساس معیارهای ارزشی، کارهای انسان دوستانه انجام دهند حضور بیابند.

صوفی نژاد در انتها از برنامه سازان خواست برای یکبار هم که شده  به موسسه کهریزک سری بزنند و جمعیتی را که در کنار نیازمندی مادی نیازمندی معنوی نیز دارند  را ببیند و از توانایی و امکانات تخصصی و فنی و مالی که دارند در جهت کمک به نیازمندان استفاده کنند.

گفتنی است: مستند "وقتی فرشته می شوی" با موضوع کمک غیرمادی به نیازمندان از جمله معرفی دندانپزشکی که 17سال هرهفته بطورر ایگان بیماران کهریزک را درمان می‌کرد تهیه و از شبکه یک پخش شد.
 
این موسسه قرار است روز پنجشنبه با برگزاری مراسمی در کهریزک از دست اندرکاران مستند "وقتی فرشته می شوی" تقدیر کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار