مظفری: سطح قضاوت‌های جام بیستم قابل تقدیر است

داور کشورمان گفت: بدون شک استفاده از داوران اروپایی و آفریقایی جنوبی در جام بیستم باعث شده که داوران بی اشتباه‌ و در برخی مواقع کم اشتباه قضاوت کنند.

نوید مظفری داور کشورمان در خصوص عملکرد داوران در جام بیستم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر سطح قضاوت‌ها عالی بوده و به جز یکی 2 بازی اخیر شاهد قضاوت های بد نبوده‌ایم.
 
وی در ادامه افزود: البته داوری‌های اخیر که شاهد بهبود اوضاع قضاوت‌ها هستیم ناشی از به کارگیری داوران اروپایی و آمریکای جنوبی است.
 
مظفری با اشاره به عملکرد فغانی تصریح کرد: به نظر من علیرضا فغانی داور کشورمان که به عنوان داور چهارم برگزیده شده است عملکرد خوبی داشته است و به نحو احسن کار خود را انجام داده است و امیدوارم بازی‌های بهتری به وی پرسد. 
 
داور کشورمان به هدف گذاری فیفا پرداخت و تاکید کرد: هدف فیفا حمایت از داوران است و پس ازاتمام بازی‌ها، نحوه قضاوت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به هیچ وجه اشتباه داوران خود را در ملاء عام بروز نمی‌دهد و بدون شک حامی داوران خود است و فرصت قضاوت را در اختیار داور قرار می‌دهد.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که داوری‌ها به همین گونه بدون اشتباه پیگیری شود تا جامعه داوری سربلند  هر تیم به حق خود برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مظفری ، قضاوت ، بیستم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.