"ربیع الشهاده"، "دور اما نزدیک" را برگزید

در اولین جشنواره فیلم مستند "ربیع الشهاده" مستند "دور اما نزدیک" کاری از شبکه قرآن و معارف سیما بهترین جایزه تهیه کنندگی را از آن خود کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ مستند "دور اما نزدیک" به تهیه کنندگی حجت الاسلام روح الله اسدی کیادهی در اولین دور از مسابقات فیلم مستند ربیع الشهاده به عنوان بهترین تهیه کننده انتخاب شد.

این مستند که در 6 قسمت 28 دقیقه ای در کشور آرژانتین و از سوی گروه اجتماعی و مستند شبکه قرآن و معارف سیما تهیه شد به موضوعاتی همچون جوانان و بیداری اسلامی، تاریخچه شیعیان و مسلمانان آرژانتین، تاثیر انقلاب اسلامی ایران و ... پرداخته است.

تولید مستند "دور اما نزدیک" با توجه به دشواری های تولید در کشور آرژانتین بیش از 8 ماه زمان برد و توانست اطلاعات خوبی از زندگی و فعالیت های مسلمانان به خصوص شیعیان این کشور در اختیار بیننده قرار دهد. زبان اصلی این مستند اسپانیایی بوده و به صورت زیرنویس به زبان فارسی ترجمه شده است.

گفتنی است؛ جشنواره ربیع الشهاده از سوی عتبه مقدسه امام حسین(ع) و ابوالفضل العباس(ع) با حضور فیلم های مستند از کشورهای مختلف اسلامی برگزار شد.


انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.