تبریز/

حمایت منطقه آزاد ارس از سرمایه گذاران در زمینه مجتمع های فرهنگی ورزشی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس یکی از نیازهای این منطقه را مجتمع های فرهنگی، هنری و ورزشی دانست و گفت: از سرمایه گذاران در این زمینه استقبال می کنیم.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، سرمست در جلسه شورای هماهنگی توسعه گردشگری ارس در سالجاری اظهارکرد: حجم برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی در منطقه آزاد ارس بزودی با اجرای برنامه های متعدد ماهانه افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ گردشگری و جلب رضایت توریست تاکید کرد و گفت: کلید طلایی رونق گردشگری، توسعه فرهنگ گردشگری در مراکز شهری و روستایی است.

سرمست با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار مراکز خدماتی و گردشگری، بر ضرورت تعیین نقش مدنی برای فعالان عرصه گردشگری در منطقه آزاد ارس تاکید کرد.

وی از برگزاری نشست های ماهانه فعالان صنعت گردشگری ارس بویژه نشست های مشترک با جامعه تورگردانان ایران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بهره مندی از ظرفیت های بالقوه گردشگری در ارس خواست گردشگران و فعالان حوزه گردشگری و نیازمند عزم جدی برای تقویت پتانسیل های بومی و گسترش سرمایه گذاری ها در این زمینه است.

در این نشست فعالان صنعت گردشگری منطقه آزاد ارس نیز با ارایه نکته نظرات، انتقادات و پیشنهادات، توجه بیشتر به آموزش های مدون مراکز خدمات گردشگری و نظارت بر نحوه عملکرد آنان را خواستار شدند.


 
 
انتهای پیام/ب
برچسب ها: حمایت ، مجتمع ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.