عزیزی‌فارسانی در تذکر شفاهی مطرح کرد

لزوم فوریت در اختصاص اعتبارات عمرانی به شهرستان‌ها

نماینده مردم اردل، فارسان و کوهرنگ با بیان این که قرار بود 40 درصد اعتبارات تا پایان خرداد به همه استان‌ها تخصیص داده شود گفت: این در حالی است که هنوز ریالی به استان ما پرداخت نشده و از سه ماه دیگر نیز فصل سرما شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا عزیزی‌فارسانی نماینده مردم فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه اظهار داشت: ضمن تقدیر از اعضای کمیسیون عمران مجلس به دلیل سفر به استان چهارمحال و بختیاری و بررسی مشکلات عمرانی، از معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری تقاضا دارم که مصوبات سفر را اجرایی کند.
 
وی ادامه داد: ضمنا مقرر گردید که 40 درصد اعتبارات تا پایان خرداد ماه به همه استان‌ها تخصیص داده شود منتها تا به حال حتی یک ریال هم به استان ما پرداخت نشده است و این در حالی است که از سه ماه دیگر فصل سرما شروع می‌شود و شایسته است که با فوریت منابع مالی پروژه‌های ما تامین گردد.
 
عضو کمیسیون بهداشت مجلس ضمن تقدیر از ریاست صدا و سیما و استان خود اظهار داشت: تقاضا دارم درراه اندازی سیستم دیجیتال شهرستان کوهرنگ منطقه مشایر و میان کوه تسریع به عمل آید.
 
این نماینده مجلس نهم در ادامه خطاب به وزیر ورزش گفت: اخیرا وزیر ورزش بیان داشته که از فضای ورزشی برای شادی جوانان استفاده کنیم، آقای وزیر گویا در رویا به سر می‌برند، کدام فضای ورزشی 4 شهرستان داریم با تنها یک استخر و شهرها و روستاهای ما فاقد سالن ورزشی هستند، آقای وزیر به جای سیر در رویا و گفتار درمانی تکانی به خود دهید و جراحی کنید.  
 
عزیزی فارسانی در پایان به بحث گازرسانی به منطقه میان کوه و دیناران در شهرستان اردل اشاره کرد و گفت: با توجه به قطع بی‌رویه درختان بلوط وزیر نفت کمک کند گاز رسانی تسریع شود تا مانع از تخریب محیط زیست شویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: استان ، کمیسیون ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار