در نشست وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی؛

عباس: با وجود مخالفت‌های اسرائيل به روند آشتی ادامه می‌دهيم/ انتفاضه ديگری در کار نيست و هماهنگی امنيتی به صلاح ماست

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در نشست وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در جده گفت حمایت کشورهای اسلامی ابزارهای بیشتری برای تثبیت حقوق به ما داده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در نشست وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در جده این نشست را فرصتی برای ارائه آخرین تحولات اوضاع فلسطین دانست و افزود حمایت کشورهای اسلامی ابزارهای بیشتری برای تثبیت حقوق به ما داده است. 

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با تاکید بر این که فلسطین حق دارد به سازمان های بین المللی ملحق شود، گفت اسرائیل بر فلسطین فشار آورده است تا از پیوستن به این سازمان ها صرف نظر کند.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در جده عربستان با اشاره به موضع اسرائیل که از فلسطینیان خواسته است بین مذاکرات یا حماس یکی را انتخاب کند افزود: البته ما ملت و وحدت خودمان را انتخاب کردیم و به رغم مخالفت های شدید اسرائیل با روند آشتی، به این روند ادامه می دهیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با اشاره به این که همکاری و هماهنگی امنیتی با اسرائیل به صلاح ملت فلسطین است افزود دیگر به دوران انتفاضه باز نخواهیم گشت و همکاری امنیتی برای جلوگیری از هرج و مرجی است که قبلا در دوران انتفاضه روی داد.

عباس اظهار داشت ربایندگان سه اسرائیلی قصد " تخریب " فسلطینیان را دارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار